[Tutorial] Een stam oprichten

Deleted User - 9131

Guest
Het spijt me echt zeer dat ik niet regelmatig kan werken aan een mooie guide, echter, het modereren in combinatie met mijn privé leven vergt tijd, bovendien heb ik hiernaast werk als ICT Manager, een baan die zeer intensief is, en die veel tijd en aandacht vraagt. Ik zal trachten zo veel mogelijk hieraan te werken.
 

DeletedUser

Guest
hehe mijn stam op w6.net :p 106 leden...
wel op #1 en in oorlog met heel de wereld ;)

Gaaf! Lukt het een beetje? Welke stam is het?

Sorry voor het onderspammen van je topic (A)

Ik wil je trouwens best helpen als je dat wilt?
 

Deleted User - 9131

Guest
Gaaf! Lukt het een beetje? Welke stam is het?

Sorry voor het onderspammen van je topic (A)

Ik wil je trouwens best helpen als je dat wilt?

Dat zou mij enorm helpen, stuur Morgen wel ff een pm, ben nu druk
 

DeletedUser

Guest
Jammer dan, RL gaat altijd voor het schrijven van zo'n guide. Wees blij dat hij het doet, in plaats van dat hij totaal stopt. :)

Dat bedoel ik ook niet! Helemaal niet! Ik respecteer het ten zeerste dat killer gast deze tutorial wil maken. Ook is het logisch dat RL voor gaat. Dit was eigenlijk bedoeld als 'wink' om dit topic weer opnieuw leven in te blazen en om niet weer weken niets te lezen. Nogmaals mijn dank aan killer gast dat hij deze tutorial wil voortzetten.
 

DeletedUser31713

Guest
bij de "trip-wire": als er geen speervechter dood is, kan je zeggen dat het een fake of een scout was;)
 

Deleted User - 9131

Guest
Lyran werkt inmiddels ook mee aan de guide, dank hiervoor is groot :) Haar eerste guide "hoe herken je een goede speler" staat in de 2e post.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser41926

Guest
misschien wat Screenshots dat maakt het begrijpelijker en beter te lezen
 

DeletedUser

Guest
Lyran werkt inmiddels ook mee aan de guide, dank hiervoor is groot :) Zijn eerste guide "hoe herken je een goede speler" staat in de 2e post.

Ahum, haar eerste guide :p

EDIT:
Heeft er iemand tips of dergelijke?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan