[Tutorial] Een stam oprichten

DeletedUser

Guest
Punt 4: Eerdere werelden

Als je ziet dat er geen andere werelden staan, kan dat 2 dingen beteken.
1) Deze speler is nieuw op TribalWars en kan dus of een totale noob zijn, of een veelbelovende speler die snel leert en heel goed in je stam past.​
2) Deze speler heeft al eerder op TribalWars gespeeld, maar heeft een nieuw account aangemaakt, waardoor hij incognito speelt.​
3) Deze speler heeft al op andere werelden gespeeld, maar is daar gestopt.​
In alle gevallen moet je de speler aanspreken en vragen naar zijn ervaring.

Hmm, moet me denken aan:

Er zijn 3 soorten mensen:
Mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen. :D

Lol... Verder vind ik het een goede guide ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gewoon een goede stam opgezet door alle stamlozen in het continent uit te nodigen met een pm vol spelfouten. :eek:
 

Deleted User - 9131

Guest
Ik heb gewoon een goede stam opgezet door alle stamlozen in het continent uit te nodigen met een pm vol spelfouten. :eek:

En zijnze actief? Helpen jullie elkaar? Hoe is het geregeld met de bevoegdheden?
 

DeletedUser

Guest
Actiief:Van de 19 leden 1 met geel,de rest groen
2 leiders,Ik met recruiting en forummod en de medeleider de diplomatie
Iedereen kan rondschrijven en as er mensen boos zijn hebben we daar een afreageerforum voor.
 

Deleted User - 9131

Guest
Actiief:Van de 19 leden 1 met geel,de rest groen
2 leiders,Ik met recruiting en forummod en de medeleider de diplomatie
Iedereen kan rondschrijven en as er mensen boos zijn hebben we daar een afreageerforum voor.

lolz, een afreageerforum :D Die neem ik mee in nieuwe tips =D Ik zal de foutjes van Lyran even rechtzetten :)
 

DeletedUser

Guest
Actiief:Van de 19 leden 1 met geel,de rest groen
2 leiders,Ik met recruiting en forummod en de medeleider de diplomatie
Iedereen kan rondschrijven en as er mensen boos zijn hebben we daar een afreageerforum voor.

Eigenlijk niet eens een slecht idee. :p

Op W1 is er zelfs een stam die een kookforum heeft. :D:D
 

DeletedUser

Guest
Als iemand in het voorsteltopic zegt dat hij veel scheld krijgt hij daar een topic in een eigen subforum voor,als iemand VEEL plaatjes wil posten kan hij daar ook een subforum voor krijgen...
 

DeletedUser

Guest
Hmm, moet me denken aan:

Er zijn 3 soorten mensen:
Mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen. :D

Lol... Verder vind ik het een goede guide ;)

Ahm :eek: Ja...

Nee, ik had de laatste er pas later bij gezet, vergat even dat dat voor sommige mensen niet zo vanzelfsprekend was. Die 2 dus niet aangepast XD Verder kan ik wel tellen, alleen met wiskunde kom ik wel in de problemen (A)

Wanneer is het weer interview tijd? :p Of zijn je vragen op? :p:p

Haha, never! Alleen wil ik weten welk onderwerp Killer Gast straks wilt behandelen. Als je me dan wilt helpen, bijzonder graag!

EDIT:
Killer Gast, wil je die 2 snel aanpassen en zullen we dan met zn allen hopen dat niemand deze pagina ooit nog leest? Please?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan