Tussenstand.

DeletedUser3734

Guest
mm ben pas begonnen enk groei best lekker dus;) (x opnieuw begonnen int begin vergat ik de hele tijd het bij te houden:p) maja bill was afgelopen week idd niet super actief.. hij moest veel werken.. maar kan je verzekeren bill is wel een zeer goede speler.. maja zoals ik al zei de 1e wereld is de ander niet.. maar moet toegeven 4u.. heeft wel genoeg potentie maar beetje wat inactief en mensen die hier niet serieus gaan spelen dus

Erg jammer eigenlijk met al die Topspelers uit w4 samen, maar 4U wordt inderdaad niks, de meesten hebben het te druk op andere werelden om hier actief genoeg te kunnen zijn..

DeletedUser

Guest
Machiel tijd voor een update, -=NW=- is gezakt :p

dit maakt tottaal niets uit he
het kan zijn dat de eerste de tweede veel slechter in leger zijn
kijk bij ons eens verslagen tegenstanders wie overheerst dat daar ik denk toch No Way dus ja :D

DeletedUser1986

Guest
Machiel alleen het laatste statistiek plaatje doet het niet bij mij. Maar mooi dat je hier de tijd voor neemt :)
Iedereen groeit heel snel en ben idd heel blij dat de grootste massastammen niet meer in de top 5 zijn te bekennen.

Nu maar kijken hoe het ong. over 1 maand is :D

inderdaad en ook weer over 2 maanden kijken

DeletedUser

Guest
Jongens weet je wat raar is, wij zijn al 2 keer in aanraking gekomen met -=NW=-(aanvallen), en ik heb ze uiteraard laten blijken dat ik voor mn leden op kom en ze niet snel opgeef. Ik had het ergste in gedachte, maar ik kreeg vrolijk een mail terug met: oke zal ik niet meer doen.

:confused: nooit verwacht!

DeletedUser

Guest
Jongens weet je wat raar is, wij zijn al 2 keer in aanraking gekomen met -=NW=-(aanvallen), en ik heb ze uiteraard laten blijken dat ik voor mn leden op kom en ze niet snel opgeef. Ik had het ergste in gedachte, maar ik kreeg vrolijk een mail terug met: oke zal ik niet meer doen.

:confused: nooit verwacht!

Meestal krijg je als antwoord: No Way :D

DeletedUser

Guest
dit maakt tottaal niets uit he
het kan zijn dat de eerste de tweede veel slechter in leger zijn
kijk bij ons eens verslagen tegenstanders wie overheerst dat daar ik denk toch No Way dus ja :D

haha laut... je hoeft niet meteen in de verdediging te springen;) teken van zwakheid:p maja.. tis ook nog veels te vroeg om tussenstand te geven omdat het nu zo schommeld moet er elke dag een andere update gemaakt worden... daarnaast heeft het nu ook geen nut om te laten zien we er nu op nm 1 staan omdat die het vaak toch niet volhouden omdat ze nu om puntjes spelen terwijl de "betere stammen" nu meer troepjes produceren;)

DeletedUser

Guest
Ik schommel altijd rond rang 1000
Dat valt redelijk mee ;)
Maar wacht maar,de pro spelers zullen opstaan wanneer er geadeld word ;)
Of ik daarbij hoor dat zien we dan

DeletedUser

Guest
:D, ik schommel op moment rond de 300, enzo,

straks als we kunnen adelen is het wel moeilijk voor mij, allemaal lage dorpjes in de buurt :(

DeletedUser

Guest
ik heb er wel wat van ong. 500 om me heen, word nog leuk bij mij :D

DeletedUser

Guest
dan heb ik het meeste geluk van allemaal.
met mij enkele dorpen van over de 1000 met geen troepen dus dat wordt wel plezant.

DeletedUser

Guest
:D, ik schommel op moment rond de 300, enzo,

straks als we kunnen adelen is het wel moeilijk voor mij, allemaal lage dorpjes in de buurt :(

bah.. zelfde hier.. miss moet ik maar aanbieden om grondstoffen op te sturen zodat ze wat sneller groeien:p

DeletedUser

Guest
Ja zou idderdaad wel slim zijn maar ik farm ze elke dag maar toch ik weet niet hoe ze het doen blijven ze elke dag stijgen als ik langs kom heb ik normaal gezien alles mee

DeletedUser

Guest
Kent iemand deze stam ? To Dominate K53 5 leiders al dat is best veel

Bovenaan