DeletedUser
Guest
Maar hij weet toch niet waar het over gaat, en hij staat nu ook al 1 week op het zelfde aantal punten
Maar hij weet toch niet waar het over gaat, en hij staat nu ook al 1 week op het zelfde aantal punten
Als je niet groeit wordt je boerderij ook niet groter slimmerik . Daar had ik al lang aan gedacht!
Ik ging af op de informatie die we van Arathorn Lightblood kregen. Hij zei, geen puntenverschil en dus ook geen boerderij die groter wordt. Maar verder gaat dit eigenlijk nergens over want hij is dus gewoon inactief .
Ik heb nog even gekeken. 10 mensen van de top 20 zitten in EoK-54, hoe wil je dit verklaren? Ze zijn allemaal uit hun zelf uit hun vertrouwde stam gestapt om vervolgens bij jullie een aanvraag te doen? Of zijn ze gewoon gejoined toen ze nog niet groot waren en hebben ze door in jullie stam te zitten een extra puntenboost gekregen en staan ze daarom in de top van het continent?
Sorry voor de late reactie, had dit ook niet gelezen. Mijn excuses!Als jullie iedereen uitnodigen zonder eerst een mededeling te sturen zou het inderdaad heel erg gesteld zijn met de stam. Dit had ik dus ook niet verwacht en vandaar dat die uitnodigingen niet aanwezig zijn.
In mijn stam zitten nu 12 leden en er zijn 21 'jou soort' uitnodigingen verstuurd, hoe wil je dit verklaren? 60% van de mensen die ik uitnodig zonder bericht joinen gewoon? ik zou eerder zeggen 100% van de uitgenodigden joined en een aantal zijn weer vertrokken/gekicked.
Ik heb nog even gekeken. 10 mensen van de top 20 zitten in EoK-54, hoe wil je dit verklaren? Ze zijn allemaal uit hun zelf uit hun vertrouwde stam gestapt om vervolgens bij jullie een aanvraag te doen? Of zijn ze gewoon gejoined toen ze nog niet groot waren en hebben ze door in jullie stam te zitten een extra puntenboost gekregen en staan ze daarom in de top van het continent?
't gaat al vooruit dan. Misschien wordt het toch nog iets .
volgende week staat mijn stam 1e
In welke droom?volgende week staat mijn stam 1e