Tussenstand.

DeletedUser

Guest
Maar hij weet toch niet waar het over gaat;), en hij staat nu ook al 1 week op het zelfde aantal punten:rolleyes:

DeletedUser

Guest
Maar hij weet toch niet waar het over gaat;), en hij staat nu ook al 1 week op het zelfde aantal punten:rolleyes:

misschien groeit hij speciaal niet om verwarring te brengen xD

mss maakt hij nu een megagroot leger waarhij jouw mee van de kaart veegt....... of hij is gewoon echt inactief:D

DeletedUser343

Guest
Als je niet groeit wordt je boerderij ook niet groter slimmerik :). Daar had ik al lang aan gedacht!

DeletedUser

Guest
Haha, to the point, hij speelt inactief net als 3/4de van 4U;)

DeletedUser

Guest
Als je niet groeit wordt je boerderij ook niet groter slimmerik :). Daar had ik al lang aan gedacht!

lol als de boerderij stijgt stijgen de punten maar heel klein beetje, dus die kan je over het hoofd gezien hebben xD

DeletedUser343

Guest
Ik ging af op de informatie die we van Arathorn Lightblood kregen. Hij zei, geen puntenverschil en dus ook geen boerderij die groter wordt. Maar verder gaat dit eigenlijk nergens over want hij is dus gewoon inactief :D.

DeletedUser

Guest
Ik ging af op de informatie die we van Arathorn Lightblood kregen. Hij zei, geen puntenverschil en dus ook geen boerderij die groter wordt. Maar verder gaat dit eigenlijk nergens over want hij is dus gewoon inactief :D.

daar komt het op neer jah :D

vind het wel beetje kut, 4U vol met bekende spelers zijn ze allemaal inactief (f toch de meeste :p)

DeletedUser

Guest
mm ben pas begonnen enk groei best lekker dus;) (x opnieuw begonnen int begin vergat ik de hele tijd het bij te houden:p) maja bill was afgelopen week idd niet super actief.. hij moest veel werken.. maar kan je verzekeren bill is wel een zeer goede speler.. maja zoals ik al zei de 1e wereld is de ander niet.. maar moet toegeven 4u.. heeft wel genoeg potentie maar beetje wat inactief en mensen die hier niet serieus gaan spelen dus

DeletedUser

Guest
:p
Ik heb nog even gekeken. 10 mensen van de top 20 zitten in EoK-54, hoe wil je dit verklaren? Ze zijn allemaal uit hun zelf uit hun vertrouwde stam gestapt om vervolgens bij jullie een aanvraag te doen? Of zijn ze gewoon gejoined toen ze nog niet groot waren en hebben ze door in jullie stam te zitten een extra puntenboost gekregen en staan ze daarom in de top van het continent?

Hoezo krijgen ze een puntenboost door in een stam te zitten.. ?
En verder is het gewoon slim bekeken om met een stam eerst helemaal op een continent te focussen (niet origineel *uche*w3 k56*uche* :p maar dat is dan ook van ondergeschikt belang)

En het is gewoon leuk om nu al te speculeren :p Sommige spelers die nu in de top 50-100 staan zullen over een week of 2 vast wel een paar honderd plaatsen gedaald zijn omdat ze of een slechte economie hebben of te weinig legers hebben om zichzelf te verdedigen :p

DeletedUser343

Guest
Je krijgt geen puntenboost dat is het hem nou juist. Ik stel hem een vraag en geef de beste 2 opslossingen aan, dat die al onmogelijk zijn geeft al iets aan over zijn antwoord denk ik. Hij weet geen antwoord.

DeletedUser3666

Guest
Als jullie iedereen uitnodigen zonder eerst een mededeling te sturen zou het inderdaad heel erg gesteld zijn met de stam. Dit had ik dus ook niet verwacht en vandaar dat die uitnodigingen niet aanwezig zijn.

In mijn stam zitten nu 12 leden en er zijn 21 'jou soort' uitnodigingen verstuurd, hoe wil je dit verklaren? 60% van de mensen die ik uitnodig zonder bericht joinen gewoon? ik zou eerder zeggen 100% van de uitgenodigden joined en een aantal zijn weer vertrokken/gekicked.

Ik heb nog even gekeken. 10 mensen van de top 20 zitten in EoK-54, hoe wil je dit verklaren? Ze zijn allemaal uit hun zelf uit hun vertrouwde stam gestapt om vervolgens bij jullie een aanvraag te doen? Of zijn ze gewoon gejoined toen ze nog niet groot waren en hebben ze door in jullie stam te zitten een extra puntenboost gekregen en staan ze daarom in de top van het continent?
Sorry voor de late reactie, had dit ook niet gelezen. Mijn excuses!
Maar, ik heb al gezegt dat ik niet weet hoe dit van te voren ging! Nu gaat het in ieder geval eerst, IGM. Daarna een aanvalsrapport of VV. Dus beter geregelt sinds de fusie.

DeletedUser343

Guest
't gaat al vooruit dan. Misschien wordt het toch nog iets :).

DeletedUser1527

Guest
ik probeer mijn stam 1e te krijgen, maar dat zal moeilijk worden want ik weet wel degelijk dat in een paar andere stammen naar verhouding meer ervaren spelers zitten.:(

In onze stam zijn denk ik maar 4 ervaren spelers, de rest zijn wij aan het helpen en adviseren hoe het spel werkt, dat lukt trouwens wel aardig want ze nemen onze adviezen zeer serieus :).

groet,
Marcel1969

Bovenaan