Tussenstand.

DeletedUser

Guest
:)Als je zo hoog staat dan ben je vanzelf geen noob meer als je kijkt op het forum heeft bijna iedereen een fatsoenlijke defence en aanval. Het is logisch dat je de beste uitnodigt. Want die zijn meestal ook de beste :)

DeletedUser343

Guest
Volgens mij haal je de woorden groot en goed hier door elkaar
ik ben het met je eens dat de beste de beste zijn (zou ook heel onlogisch zijn anders... :D).De grootste hoeven echter niet de beste te zijn. Oké ze hebben misschien een beetje skills maar de allerbeste zal je er niet mee binnenhalen. Moet je bij jullie op het forum je aanval en defence posten :O...

**NO FURTHER COMMENT***​

DeletedUser

Guest
:)Als je zo hoog staat dan ben je vanzelf geen noob meer als je kijkt op het forum heeft bijna iedereen een fatsoenlijke defence en aanval. Het is logisch dat je de beste uitnodigt. Want die zijn meestal ook de beste :)

Als je hoogstaat ben je geen noob? Dus de stam BB is eigenlijk gewoon een pro-stam.

DeletedUser

Guest
Haha ik denk dat die psv vent de volgende keer beter moet nadenken voordat hij iets zegt ;)

DeletedUser

Guest
Als je hoogstaat ben je geen noob? Dus de stam BB is eigenlijk gewoon een pro-stam.

Ik heb het hier over spelers niet over massa-stammen. Als je eerste staat wil dat vaak zeggen dat je zeker een leger moet hebben (tenzij je valsspeelt).

DeletedUser

Guest
uuh uuh ik zit in 4u ben ik nu pro?:) jeeeej.. zou 4u niet te hard pro noemen hoor;) op het moment zou ik mn geld inzetten op nw omdat ik daar al heel wat spelers van ken en het stuk voor stuk top spelers zijn... wel liggen ze op het moment inderdaad nog erg verspreid.. maar dat komt vanzelf goed;) en voor de rest.. is het afwachten want de ene wereld is de ander niet vergeet dat niet;)

DeletedUser

Guest
4U is alles behalve actief, ik stuur bill-gates 2 weken geleden een igm, hij heeft nog steeds niet gereageerd noch gelezen, en trouwens je groeit ook niet echt in punten:D

DeletedUser343

Guest
Dat iemand je mededeling niet leest hoeft niet met inactiviteit te maken te hebben :). Misschien heeft hij eerst wel gekeken waar je lag, hoe je profiel eruitzag etc... en uiteindelijk besloten hem niet te lezen :D

DeletedUser

Guest
Dat iemand je mededeling niet leest hoeft niet met inactiviteit te maken te hebben :). Misschien heeft hij eerst wel gekeken waar je lag, hoe je profiel eruitzag etc... en uiteindelijk besloten hem niet te lezen :D

owned xD

dat is dan natuurlijk de normaalste oplossing
(btw mijn igm antwoord hij wel?)

Bovenaan