DeletedUser
Guest
1 Sudden 26.392 41.130 69 596 69 596
2 -=42=- 24.998 24.998 40 625 40 625

2 -=42=- 24.998 24.998 40 625 40 625
Voorlopig zijn we de stam waarvan de doorsnede van elk dorp het hoogst ligt
Mijn stam nu op 1![]()
Wij gaan niet op punten, vooral op legers! Daarom hebben nu ook tijdelijke ledenstop uitgeroepen. Om te kijken wat er allemaal gebeurt. In een paar dagen tijd zo'n stam draaien put je uit! En die rangen daar is nog niks over zeker.
Als je wil weten welke stam -nu- het beste is kun je denk het beste uitgaan van het puntengemiddelde + hoe zeer de stam verspreid is.
Wat dat betreft denk ik dat EoK-54 het beste loopt atm![]()
Als je wil weten welke stam -nu- het beste is kun je denk het beste uitgaan van het puntengemiddelde + hoe zeer de stam verspreid is.
Wat dat betreft denk ik dat EoK-54 het beste loopt atm![]()
Als ik eerlijk ben vind ik dat nog steeds dat 3 stammen veel te veel leden hebben en 1 kan er net mee door. De echte massa-massastammen zijn eruit gefilterd maar wat overblijft zijn nog steeds stammen met teveel leden. Over een tijdje worden ook deze ingehaald door stammen waar veel mensen met ervaring inzitten en dan kunnen we beter kijken.
Ik zeg het nog een keer, wij kijken niet alleen naar punten. Want als het goed is zullen we straks wat lager mensen uitnodigen. Maar dat is vanwege het leger!Mijn mening is dat EoK-54 alleen maar puntengeilers zijn.. Als ze mensen gaan uitnodigen kijken ze naar punten, niet naar de kwaliteit van de speler. We zullen over een tijdje zien of ik verkeerd zit of niet.