Tussenstand.

DeletedUser

Guest
1 Sudden 26.392 41.130 69 596 69 596
2 -=42=- 24.998 24.998 40 625 40 625

:p

DeletedUser3666

Guest
Wij gaan niet op punten, vooral op legers! Daarom hebben nu ook tijdelijke ledenstop uitgeroepen. Om te kijken wat er allemaal gebeurt. In een paar dagen tijd zo'n stam draaien put je uit! En die rangen daar is nog niks over zeker.

DeletedUser3368

Guest
Wij gaan niet op punten, vooral op legers! Daarom hebben nu ook tijdelijke ledenstop uitgeroepen. Om te kijken wat er allemaal gebeurt. In een paar dagen tijd zo'n stam draaien put je uit! En die rangen daar is nog niks over zeker.

De rang van de stam doet nog niks. Zolang het een hechte groep is kunnen ze makkelijk alles aan tot nu toe.

DeletedUser

Guest
Als je wil weten welke stam -nu- het beste is kun je denk het beste uitgaan van het puntengemiddelde + hoe zeer de stam verspreid is.

Wat dat betreft denk ik dat EoK-54 het beste loopt atm ;)

DeletedUser3368

Guest
Als je wil weten welke stam -nu- het beste is kun je denk het beste uitgaan van het puntengemiddelde + hoe zeer de stam verspreid is.

We zien het wel. Meer elementen spelen een rol zoals samenwerking + pro's of noobs.

DeletedUser

Guest

Mijn mening is dat EoK-54 alleen maar puntengeilers zijn.. Als ze mensen gaan uitnodigen kijken ze naar punten, niet naar de kwaliteit van de speler. We zullen over een tijdje zien of ik verkeerd zit of niet.

DeletedUser

Guest
Als ik eerlijk ben vind ik dat nog steeds dat 3 stammen veel te veel leden hebben en 1 kan er net mee door. De echte massa-massastammen zijn eruit gefilterd maar wat overblijft zijn nog steeds stammen met teveel leden. Over een tijdje worden ook deze ingehaald door stammen waar veel mensen met ervaring inzitten en dan kunnen we beter kijken.

dat is al een beetje gebeurt, -=42=- staat derde nu :)

DeletedUser3368

Guest
Tot nu toe kan je nog geen enkele conclussies trekken. Je kan eigenlijk wel zeggen dat de gehele top 20 stammen puntengeilers zijn

DeletedUser3666

Guest
Mijn mening is dat EoK-54 alleen maar puntengeilers zijn.. Als ze mensen gaan uitnodigen kijken ze naar punten, niet naar de kwaliteit van de speler. We zullen over een tijdje zien of ik verkeerd zit of niet.
Ik zeg het nog een keer, wij kijken niet alleen naar punten. Want als het goed is zullen we straks wat lager mensen uitnodigen. Maar dat is vanwege het leger!

DeletedUser343

Guest
of vanwege het feit dat je de gehele top 40 van het continent al hebt uitgenodigt? Dan zit er niet veel anders op dan lager uit gaan nodigen nee...

DeletedUser3666

Guest
Daar in die logs, moeten de uitnodigingen in staan! Wie en wanneer die uitgenodigd zijn. Dus wat heb jij het over die top 40 van het contintent K54?

DeletedUser343

Guest
Als jullie iedereen uitnodigen zonder eerst een mededeling te sturen zou het inderdaad heel erg gesteld zijn met de stam. Dit had ik dus ook niet verwacht en vandaar dat die uitnodigingen niet aanwezig zijn.

In mijn stam zitten nu 12 leden en er zijn 21 'jou soort' uitnodigingen verstuurd, hoe wil je dit verklaren? 60% van de mensen die ik uitnodig zonder bericht joinen gewoon? ik zou eerder zeggen 100% van de uitgenodigden joined en een aantal zijn weer vertrokken/gekicked.

Ik heb nog even gekeken. 10 mensen van de top 20 zitten in EoK-54, hoe wil je dit verklaren? Ze zijn allemaal uit hun zelf uit hun vertrouwde stam gestapt om vervolgens bij jullie een aanvraag te doen? Of zijn ze gewoon gejoined toen ze nog niet groot waren en hebben ze door in jullie stam te zitten een extra puntenboost gekregen en staan ze daarom in de top van het continent?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3666

Guest
Onze stam is net gefuseerd (EoK54 en SUPER), voor deze tijd weet ik niet hoe het geregelt werd. Maar nu werden eerst IGM bekeken en gestuurd. De leiding is vernieuwt.

DeletedUser343

Guest
Dat is toch wat ik zeg..? Als je iemand 'uitnodigd' hoeft dit niet in de logs te staan!

Bovenaan