[Inschrijftopic] TSC Zomer editie

Reactiescore
228
18 Afterglow Mongolie

Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Zie hieronder in de quote of op de vorige pagina de volledige uitslag! :D

Ronde 3 Uitslag

Hierbij de uitslag van Ronde 3

Op de 16e plaats zijn geëindigd de mensen die niks hebben ingezonden of wel meededen, maar geen puntenlijstje hebben ingestuurd.
Nonkel heeft een poos geleden al besloten dat hij niet meer mee doet, denk ik.
Shaolan geeft ook geen teken van leven meer, alhoewel hij wel 60 punten had gekregen deze ronde en dus eigenlijk een gedeelde 7e plek verdiende.
MOHniels heeft hier en daar wat gescholden hierboven op onze lieftallige Combino, maar het is hem zelf niet gelukt om punten in te sturen. Hij heeft zich bij deze dan ook terug getrokken uit de TSC Zomer editie.

Gaan we door naar de wel actieve deelnemers, maar die niet echt goed hebben gescoord deze ronde. Ligt het aan hun muzieksmaak? Ligt het aan andere (nog) betere inzendingen?

Op de 13e plek eindigt de RAPROBBERT. Hij blijft het toch elke ronde weer proberen, maar het werpt zn vruchten niet af. Hij mag Ghostface er voor bedanken, dat hij maar 10 punten heeft gekregen.

Op de 12e plek staat Daydreamer .. en daar blijft het dan ook bij voor Kerouac. Zijn 11 punten deze ronde zijn niks vergeleken met zijn 72 punten in Ronde 2.

Ook Anthraxx heeft op de 11e plek een flink minder aantal punten dan voorgaande keer. Hij heeft voor zijn Sunderland Intro maar 17 punten mogen ontvangen.

Dan komen we in de top 10, waar we de puntenaantallen al wat omhoog gaan.

We beginnen met CI op de 10e plek. Hij heeft van zijn medespelers, waarvan hij twijfelt of ze muzieksmaak hebben, 37 punten ontvangen. Zijn inzending Fleet Foxes Sunblind heeft hem niet hogerop geholpen..

Op de 9e plek sta ik zelf met 49 punten. Natuurlijk had ik ook op meer gehoopt, en had ik misschien het origineel moeten insturen van Rudimental Sun comes up.

Op de 8e plek volgt Dr Hannibal met 58 punten en daarmee komt hij qua puntenaantal wel in de buurt van de top 3. Follow the sun zou Xavier zeggen, misschien dat dat een volgende ronde helpt om in die top te belanden.

Op de 7e plek staat Jojor met 60 punten. Zijn Sonnentanz heeft hem erg ver gekregen, maar net niet ver genoeg voor een medaille.

Dan komt daarna op plek 6 met Sunny, Combino. Hij kreeg van bijna iedereen punten, behalve van Anthraxx en DrHannibel. Met 62 punten mag hij blijf zijn gezien de vorige rondes.

Dan de top 5.. De mensen die er echt toe doen..de liedjes die er echt toe doen! En ieder die hierboven zijn/haar naam nog niet heeft gezien, weet eigenlijk al genoeg. "Beland je er op....of er naast... " 1 man flikt het in ieder geval weer!!

Op de 5e plaats is geeindigd: Dash met Empire of the Sun met 64 punten. Het verschil was dus niet zo groot, maar dit is goed voor het zijn plek in het Algemeen Klassement.

Net naast het podium staat op de 4e plek Twiga met het liedje Sunset Lover van Petit Bescuit. Met maar liefst 3x 12 punten is het podium niet bereikt, maar wel 66 punten binnen voor het Algemeen Klassement.

Je naam nog niet gezien, dan weet je dat je in de top 3 staat....of dat ik je ben vergeten? :D

Op plek 3 is geëindigd met het liedje Sun is Shining @DenDuvel met 68 punten. Ik weet dat je hier aangenaam blij mee zult zijn :D

Met maar 2 punten meer staat @bappos weer op het podium, op plek 2, met 70 punten. Hij stuurde House of the rising sun en die scoorde goed bij bijna iedereen.

Maar de echte winnaar is....en hoe kan het dan ook anders met zo'n zonnige bijnaam: @miketijger met 83 punten wint hij deze Sun ronde. Door zijn inzending van The Beatles!
GEFELICITEERD!

KLASSEMENT:

Stijging/DalingPlekNaamLandRonde 1Ronde 2Ronde 3Ronde 4Ronde 5Totaal aantal puntenMedailles
0​
1​
MiketijgerJapan
65​
98​
83​
246​
6​
0​
2​
BapposCanadiu
90​
72​
70​
232​
5
1​
3​
its DashVaticaanstad
85​
52​
64​
201​
1​
-1​
4​
CandiuGriekenland
63​
85​
49​
197​
2​
0​
5​
TwigaFrankrijk
48​
77​
66​
191​
1​
1​
6​
Dr HannibalMadagascar
87​
30​
58​
175​
2​
3​
7​
Den DuvelJamaica
59​
35​
68​
162​
1​
3​
8​
Combino PastasausSeychellen
49​
37​
62​
148​
-3​
9​
AnthraxxolZuid Korea
50​
74​
17​
141​
-2​
10​
KerouacGibraltar
38​
72​
11​
121​
-2​
11​
RobVlaanderland
61​
42​
10​
113​
3​
12​
JojorForumland
39​
7​
60​
106​
-1​
13​
CIFinland.
50​
36​
86​
-2​
14​
ShaolanIvoorkust.
64​
0​
64
-2​
15​
NonkelKamsatka
58​
0​
0​
58​
0​
16​
MohnielsZwitserland
12​
33​
0​
45​

Wie heeft wie punten gegeven en wat heeft iedereen ingestuurd:
Bekijk bijlage 30048

Reactiescore
1.014
Ronde 4

Praat en discussieer gerust nog even verder, maar hierbij het nieuwe thema van ronde 4.
Deadline is aanstaande woensdag <3

ronde4food.jpg

Reactiescore
1.042
Heb er zelf ook aan meegedaan (oeps) maar voor een spel waarbij de mensen vaak zeiken dat de bekende nummers winnen eindigen ze ook verdomd vaak bizar hoog

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
met dit deelnemersveld dat notoir is voor wansmaak niet gek dat ik niet hoog eindigde

maar toch bedankt hond en bappos voor de punten

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.779
als je maar niet denkt dat ik dat volledig ga uitluisteren jezus wat lang

wel goed, maar lang

Reactiescore
1.014
Ik heb al veel leuke liedjes ontvangen :D

Reactiescore
1.014
Geen tijd gehad. Sorry meiden xx
Hier maak je tijd voor!? :p
Ga je nog mee doen ?

Kerouac en MOHniels hebben zich uitgeschreven.

nonkel doet weer mee

Afterglow doet vanaf nu ook gezellig mee.

Reactiescore
1.014
Liedje ingestuurd

1.DashVaticaanstadJa
2.MOHnielsZwitserlandGESTOPT
3.JojorForumlandJa
4.RobVlaanderlandJa
5.Den DuvelJamaicaJa
6.TwigaFrankrijkJa
7.BapposCanadiuJa
8.Dr HannibalMadagaskarJa
9.AfterglowMongoliëJa
10.anthraxxolZuid KoreaJa
11.NonkelKamtsjatkaJa
12.CombinoSeychellenJa
13.MikeTijgerJapanJa
14.KerouacGibraltarGESTOPT
15.CandiuGriekenlandJa
16.CIFinlandJa
17.ShaolanIvoorkustGESTOPT?

Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.779
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Ronde 4

Klikkerdeklik hier voor het afspeellijstje

Iedereen was heerlijk op tijd!

Puntenlijstjes mogen weer via DM hier of via discord naar mij toe.

Deadline zet ik deze keer op zondag 22 augustus 22u

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.779
ik vind dit met voorsprong de beste tsc lijst die ik al geluisterd heb

Bovenaan