[Discussietopic] TSC - Tribal Song Contest

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Discussietopic - TSC

Bij deze, een discussietopic. Hier kunnen jullie opmerkingen of eventuele commentaar op bepaalde liedjes in kwijt.
Het is immers de bedoeling het speeltopic enkel te gebruiken voor inzendingen en uitslagen.
Dank en veel succes allen !!

Groetekes
Combino Pastasaus
 
Reactiescore
1.237
Het is overigens in NL zie ik, dus ik neem aan dat iedereen het gastland minimaal 1 punt geeft? @everyone
gerapporteerd voor dubbelposten dit heb je al gepost in een ander topic.
 
Reactiescore
1.694
Nonkel was toch veel eerder. Ik wou ook Nederland maar de respectabele bappos was mij voor. Dus heb ik maar voor DEUTSCHLAND gekozen.

Oneerlijk combino.
 
Reactiescore
1.577
Ok ik trek me bij deze terug.

@nonkel jos mijn excuses.

Als rasechte Congolees wil ik geen broeder afvallen.

wat me in deze het zwaarst treft, is dat een blanke spelleider die als combino spastasaus door het leven gaat, ons opnieuw probeert uit elkaar te spelen. alsof hij het witte recht heeft gekregen om goedkeuring te geven aan de ene zwarte en de andere voor dood achter te laten

aan dat soort politiek gekrakeel wens ik niet meer deel te nemen, wat een gemiste kans om eerlijkheid en broederlijkheid met deze contest in de verf te zetten

united we stand against racisme
 
Reactiescore
561
wat me in deze het zwaarst treft, is dat een blanke spelleider die als combino spastasaus door het leven gaat, ons opnieuw probeert uit elkaar te spelen. alsof hij het witte recht heeft gekregen om goedkeuring te geven aan de ene zwarte en de andere voor dood achter te laten

aan dat soort politiek gekrakeel wens ik niet meer deel te nemen, wat een gemiste kans om eerlijkheid en broederlijkheid met deze contest in de verf te zetten

united we stand against racisme

Broeder, samen sterk tegen de witte suprematie.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Broeder, samen sterk tegen de witte suprematie.
wat me in deze het zwaarst treft, is dat een blanke spelleider die als combino spastasaus door het leven gaat, ons opnieuw probeert uit elkaar te spelen. alsof hij het witte recht heeft gekregen om goedkeuring te geven aan de ene zwarte en de andere voor dood achter te laten

aan dat soort politiek gekrakeel wens ik niet meer deel te nemen, wat een gemiste kans om eerlijkheid en broederlijkheid met deze contest in de verf te zetten

united we stand against racisme
5afc9c20472b1396cb2bafb22147dab0.png
 
Bovenaan