[Discussietopic] TSC - Tribal Song Contest

Reactiescore
994
Mensen die bij een TSC contest nummers overrated queen nummers gaan insturen vallen niet serieus te nemen @Predator025
Wat laat jij je kennen, vallen de punten tegen? :biggrin: :biggrin:
Ben het wel eens met kalemus. Als je een nummer uit de top 100 van de top 2000 instuurt, scoort dat nummer per definitie hoog. Das dus easy scoren.
Prima om dat dus niet te doen voor de komende rondes.

Wil graag iedereen mee laten doen...met plezier :)
Had jij niet Rolling Stones ingestuurd in de eerste ronde?
ja het is dan ook opvallend te noemen dat er mensen zijn die er 12 punten voor geven en het verwerpelijke gedrag in stand houden. zoiets zou jij nooit doen dash dat doet me deugd

De discussie kan hier verder gevoerd worden ipv in het speeltopic.
Alvast bedankt :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
ik zet mijn uitschrijving door.
 
Reactiescore
1.659
erg jammer inderdaad. de organisatie gaat eindelijk top. transparant. gaan deelnemers zeuren dat ze te weinig punten hebben wellicht kan je in februari weer meedoen als je combino kan omkopen
 
Reactiescore
994
Voor alle deelnemers..kom maar door met die nummers :D
 
Reactiescore
994
Dank weer voor alle nummers die al binnen zijn. :like:
Je hebt nog tot morgen 22u.
 
Reactiescore
994

Deleted User - 487976997

Guest
Nou @Calamus Incendium ik heb een nummer gekozen dat niet in de top-100 van de Top-2000 staat! Ik verwacht ook hiermee overigens prima eerste te worden knoefkoe goed nummertje. Heb jij je inzending al gedaan of blijf je krampachtig niet meedoen?
 
Reactiescore
994
Nou @Calamus Incendium ik heb een nummer gekozen dat niet in de top-100 van de Top-2000 staat! Ik verwacht ook hiermee overigens prima eerste te worden knoefkoe goed nummertje. Heb jij je inzending al gedaan of blijf je krampachtig niet meedoen?
Hij heeft netjes ingezonden, zie de citaat boven jouw post ;-)
 
Bovenaan