[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest SEIZOEN 1

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Meen je deze?

Overigens groot voorstander van voortzetting, het is immers een geinig concept, maar als mensen niet tegen wat kritische vragen of een overduidelijk dolletje kunnen is de vraag of het vrije forum een geschikte uithangplek is.

Laat staan als mensen mijn vragen lezen en vervolgens de conclusie trekken dat dat één op één duidelijk in de beginpost wordt vermeld, dan heb je duidelijk in groep zes niet zitten opletten toen begrijpend lezen werd geïntroduceerd :biggrin:
Dat is het niet hoor. De tijd die ik erin steek weegt gewoon niet op tegen hoeveel het effectief betekent voor me. Wellicht kan @Candiu hiermee doorgaan, als ze dat wilt.
 
Reactiescore
1.704
Meen je deze?

Overigens groot voorstander van voortzetting, het is immers een geinig concept, maar als mensen niet tegen wat kritische vragen of een overduidelijk dolletje kunnen is de vraag of het vrije forum een geschikte uithangplek is.

Laat staan als mensen mijn vragen lezen en vervolgens de conclusie trekken dat dat één op één duidelijk in de beginpost wordt vermeld, dan heb je duidelijk in groep zes niet zitten opletten toen begrijpend lezen werd geïntroduceerd :biggrin:

Was dat bij jou pas in groep 6 joh.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat is het niet hoor. De tijd die ik erin steek weegt gewoon niet op tegen hoeveel het effectief betekent voor me. Wellicht kan @Candiu hiermee doorgaan, als ze dat wilt.

We kunnen het ook doen zoals we het eerder wel deden: rouleren wie het het organiseert. Candiu kan als ze wil het nu een paar keer doen, daarna wil ik het ook wel een paar keer organiseren. Dan hoeft niet één iemand telkens alles te doen (en dus het onnodige gezeik over zich heen te krijgen).
 
Reactiescore
942
Ik wil gerust ook wel een rondje doen hoor. Iedereen stuurt liedje door, ik zet ze in een lijst, en ik bereken de punten. Snap wel dat het niet zo leuk is om het voor elke ronde opnieuw te doen maar gewoon roteren lijkt mij ideaal.
 
Reactiescore
995
Oke top. Ieder die wil(!) 3 rondes en dan heb je een winnaar over 3 rondes. En dan neemt iemand anders het weer over?

hadden jullie al een nummer klaar/ingezonden?
stuur dan even naar mij door
Voor zondag 20/12 22:00uur
Maandag staat er een lijst klaar.


@materlotti
@anthraxxol
@Pedik
@Predator025
@mohniels1ontvangen
@Combino Pastasaus
@chmegers
@simeco
@I like trains.ontvangen
@ItsDash
@miketijgerontvangen
@Calamus Incendium
@Kerouac
@bapposontvangen
@killingsspreeee
@Capricornoontvangen
@Kitana
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.160
Ik wil even aangeven dat ik echt totaal geen zin heb om de organisatie op me te nemen, ook niet voor 1 ronde.

Alvast bedankt.
 
Reactiescore
995
Reactiescore
995
Oke top. Ieder die wil(!) 3 rondes en dan heb je een winnaar over 3 rondes. En dan neemt iemand anders het weer over?

hadden jullie al een nummer klaar/ingezonden?
stuur dan even naar mij door
Voor zondag 20/12 22:00uur
Maandag staat er een lijst klaar.


@materlottiontvangen
@anthraxxolontvangen
@Pedikontvangen
@Predator025ontvangen
@mohniels1ontvangen
@Combino Pastasausontvangen
@chmegersontvangen
@simeco
@I like trains.ontvangen
@ItsDashontvangen
@miketijgerontvangen
@Calamus Incendiumontvangen
@Kerouacontvangen
@bapposontvangen
@killingsspreeeeontvangen
@Capricornoontvangen
@Kitanaafgemeld
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
995
Reactiescore
995
doe eens niet zo grof, je moet leren een compliment te aanvaarden candiu

en aangezien we vorige twee rondes niet meededen, heeft het weinig zin nu in te zenden toch?
Waarom mij een compliment geven voor iets wat Combino precies hetzelfde deed.

Dat was mijn eerste gedachte @nonkel jos
 
Reactiescore
995
Nou het was gewoon een compliment omdat je dit zo goed verder zet.

Overigens konden Nonkel en ik niet meedoen door een grove fout van Combino.
Ja mn AmongUsMind nam t even over hier.. mij excuus
 
Bovenaan