[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest SEIZOEN 1

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.021
Scores:

In de spoilers vinden jullie het overzicht van de volledige stemmenlijstjes samengevoegd in excel, ik merk wel dat de screenshots nogal onduidelijk zijn maar goed:
TSC1.png

Eventuele afwijkingen hier of kolommen waar cijfers ontbreken zijn te wijten aan het feit dat Spiederke en rukurt gestopt zijn met de contest en hun verworven punten dus niet meer meetellen.
TSC2.png


Groetekes
Combino
 
Reactiescore
1.693
volgens mijn berekeningen zijn er in ronde 912 punten verdeeld, terwijl er 17x gestemd is
17x58 (het aantal punten dat elk land kan uitdelen) = 986.

er missen dus punten.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.021
volgens mijn berekeningen zijn er in ronde 912 punten verdeeld, terwijl er 17x gestemd is
17x58 (het aantal punten dat elk land kan uitdelen) = 986.

er missen dus punten.
Zoals ik zeg in de spoiler zijn dit punten die gegeven zijn aan kandidaten die later ofwel gestopt zijn met de contest, ofwel zelf niet gestemd hebben.
 

Deleted User - 487976997

Guest
De vrije denkers beginnen immer meer aanhang te krijgen en juist op dat moment komt de spelleider met een wazig overzicht waarin nét niet duidelijk te zien is wie op wie heeft gestemd? :confused2: :confused2: :confused2: Hier trappen we toch niet in mensen????

Succes aan eenieder in de derde speelronde
 
Reactiescore
1.014
Komt er nog een nieuwe afspeellijst?
 
Reactiescore
2.386
Ik denk dat jullie allemaal maar kinderachtig doen en zijn motivatie om dit te organiseren de kop hebben ingedrukt door zo lastig te zijn :redface::confused2:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Maar echt. Al dat gezeik over van alles en nogwat. In de beginpost staat keurig uitgelegd hoe de organisatie van de contest eruit zou zien. Ben je het daar niet mee eens? Schrijf je dan gewoon niet in :redface:
 
Reactiescore
1.272
Ik denk dat jullie allemaal maar kinderachtig doen en zijn motivatie om dit te organiseren de kop hebben ingedrukt door zo lastig te zijn :redface::confused2:
definieer jullie?

ik voel me nu wel aangesproken maar meen hier weinig in bij gedragen te hebben.
 
Reactiescore
1.014

Deleted User - 487976997

Guest
Voorlopig zal ik deze contest niet meer organiseren.
Meen je deze?

Overigens groot voorstander van voortzetting, het is immers een geinig concept, maar als mensen niet tegen wat kritische vragen of een overduidelijk dolletje kunnen is de vraag of het vrije forum een geschikte uithangplek is.

Laat staan als mensen mijn vragen lezen en vervolgens de conclusie trekken dat dat één op één duidelijk in de beginpost wordt vermeld, dan heb je duidelijk in groep zes niet zitten opletten toen begrijpend lezen werd geïntroduceerd :biggrin:
 
Bovenaan