[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

Reactiescore
1.659
raar d at ik 1 na laatste bent.

hier is vast iets misgegaan. immers had ik de beste song
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
lekker nrke chmegers
 
Reactiescore
1.018
Zoals jullie merken ben ik sinds afgelopen week absoluut niet meer in staat om deadlines te enforcen, ik vind het zonde om dit spel nu in alle schoonheid te laten stranden dus zou willen weten of iemand het leiden van mij over zou willen nemen. Het is vervelend dat ik hier zo lang mee heb gewacht maar had zelf onderschat hoe veel tijd en energie er zit in het afbreken van een relatie
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Zoals jullie merken ben ik sinds afgelopen week absoluut niet meer in staat om deadlines te enforcen, ik vind het zonde om dit spel nu in alle schoonheid te laten stranden dus zou willen weten of iemand het leiden van mij over zou willen nemen. Het is vervelend dat ik hier zo lang mee heb gewacht maar had zelf onderschat hoe veel tijd en energie er zit in het afbreken van een relatie
Sterkte maatje
 
Reactiescore
2.368
Sterkte vriend
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik kan absoluut niet wachten lars godverdomme
 
Reactiescore
1.018
Dank allen! Als jullie wachten ook prima vinden is dat ook goed. Zonder een belofte te doen hoop ik dat het de komende week rustiger wordt.

@Chameleon wie zegt dat ik dat allemaal zelf ga doen? nog niet deed?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik wil gerust nog een paar uur wachten

ik zou denken nu je single bent je heel wat tijd extra hebt???
 
Reactiescore
2
Zoals jullie merken ben ik sinds afgelopen week absoluut niet meer in staat om deadlines te enforcen, ik vind het zonde om dit spel nu in alle schoonheid te laten stranden dus zou willen weten of iemand het leiden van mij over zou willen nemen. Het is vervelend dat ik hier zo lang mee heb gewacht maar had zelf onderschat hoe veel tijd en energie er zit in het afbreken van een relatie
Veel Sterkte man!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
@Candiu juf neem jij dit spel niet over?
 
Bovenaan