[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

Reactiescore
2.368
Reactiescore
993
Heel benieuwd naar de Billy inzender :) :)
 
Reactiescore
1.018
Beste Liverpoolfans en andere personen,

Ronde 3
Heel keurig, we zitten nu op 2/3de van de rondes iedereen op tijd ingezonden! Goed bezig guys.

In deze ronde zien we dat @Twinkle maar van 1 persoon geen punten heeft gekregen, namelijk van Den Duvel! Wat te zien is, is dat Twinkle een indrukwekkend aantal punten heeft, namelijk 90! De nummer 2, @Kerouac, heeft maar liefst 17 punten minder met zijn respectabele 73 punten. Vanaf de nummer 3 @chmegers naar de nummer laatst, is het verschil slechts 19 punten, om maar aan te geven hoe dicht de ronde bij elkaar zit!
In de onderstaande spoilers kunnen jullie zien wie welke rang met welk puntenaantal heeft gehaald, daarnaast ook een visualizer!
Rang (punten)SpelerNummer
1 (90)TwinklePharell Williams - Freedom
2 (73)KerouacThe Killers - Human
3 (61) ChmegersSpring - Spring
4 (60)Kapoentje
Twiga
Vera Lynn - We'll meet again
Queen - I want to break free
6 (59)SimecoTom Petty - Free falling
7 (58)CalamusKate Bush - Army dreamers
8 (56)BapposBeyoncé - Freedom
9 (55)Capricorno
Candiu
Billy Elliot the musical - Electricity
Jon Batiste - FREEDOM
11 (54)Dr. Hannibal LecterThe Free - Freedom Island
12 (50)DenDuvelSabaton - Primo Victoria
13 (49)Rob.Immortal technique - Freedom of Speecht
14 (42)Sir OznekXink - Laat me vrij

Visualizer 5#3.png

Seizoenstussenstand
Seizoenstussenstand 5#3.png
We zien dat drie personen die niet hoog stonden veel punten binnenharken, en dat de verschillen minder groot worden dan ze al waren!


Speelronde 4
Het thema van speelronde 4 is Wederopstanding oftewel Wesak! Zoek vooral op wat het is!
Inzenddeadline: 19 mei om 16:00
Stemdeadline: 23 mei om 17:00

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde
 

Deleted User - 2265087

Guest
Heel benieuwd naar de Billy inzender :) :)

Ik ofc! Heb tot nu toe elke ronde musical nummers (of nummers gebaseerd op een musical) ingestuurd. Ben blij om te zien dat een aantal mensen het nummer goed kan waarderen. Alleen jammer dat mensen me óf veel punten hebben gegeven, of gewoon (bijna) 0 :p
 
Reactiescore
545
Ik ofc! Heb tot nu toe elke ronde musical nummers (of nummers gebaseerd op een musical) ingestuurd. Ben blij om te zien dat een aantal mensen het nummer goed kan waarderen. Alleen jammer dat mensen me óf veel punten hebben gegeven, of gewoon (bijna) 0 :p
tenminste écht in thema zonder heel de tijd 'free' of 'freedom' te zingen,
mooi liedje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
simeco bewezen muziekkenner
 
Reactiescore
993
Ik ofc! Heb tot nu toe elke ronde musical nummers (of nummers gebaseerd op een musical) ingestuurd. Ben blij om te zien dat een aantal mensen het nummer goed kan waarderen. Alleen jammer dat mensen me óf veel punten hebben gegeven, of gewoon (bijna) 0 :p
Ja super leuk!

Alleen mn eerste inzending heeft 12 punten gekregen, twinkle was alleen eerder.
 
Reactiescore
2
Dit doet pijn! Als zelf Rob boven mij komt.
Toch bedankt voor de 2x 12p! Jullie zijn kenners! :*
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren!

Ik hoor van verschillende mensen dat de thema's erg lastig zijn, volgens mij valt de rest van het seizoen, op ronde 7 en 10 na, best mee. Ik wil graag voorstellen om Ronde 7 en Ronde 10 van thema te laten veranderen!
Ronde 7 (start 7 juni vanwege Pinksteren): Heilige huisjes
Ronde 10 (start 27 juni): Loskomen van ketenen (Keti Koti, dubbele punten!)

Mochten er mensen zijn die ideeën hebben over twee thema's dan hoor ik het graag! Als er mensen zijn die bezwaar hebben tegen het veranderen van thema's: Speak now or forever hold your peace!

E: In de spoiler zijn de huidige thema's die dus nog veranderd zouden worden!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan