[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

Reactiescore
1.018
Goedenavond personen van hooggeëerd kaliber,

Welkom bij het lustrum seizoen van het Tribal Song Contest, oftewel TSC! Leuk om te zien dat we weer in de dubbele cijfers zitten qua deelnemersaantal. Twijfel vooral niet als je af en toe een ronde mee wil doen of later wil instromen, dat kan allemaal!

In de onderstaande spoiler zien jullie hoe het stemmen in zijn werk gaat, maar voor de duidelijkheid in korte stappen nog even hoe het in zijn werk gaat!

1. Een ronde start (meestal op maandag) met het inzenden van je eigen nummer voor deze ronde aan de spelleider (Dr. Hannibal Lecter), dit zodat er anoniem gestemd kan worden en er niet aan vriendjespolitiek gedaan kan worden! Meestal heb je hiervoor tot donderdagmiddag.
2. De stemronde start (meestal op donderdagavond) met het posten van de youtube playlist door de spelleider en er zijn een aantal dagen om te stemmen bij de spelleider. Meestal heb je hiervoor tot maandagmiddag.
3. De uitslag komt online en een nieuwe ronde wordt gestart, totdat er 10 ronden gespeeld zijn!

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Vooralsnog is alleen de eerste ronde ingedeeld met een thema, geef vooral aan wat jullie als thema's zien willen! Over een week wil ik het liefst de rest van de ronden een thema geven (op ronde 9 na) zodat deze niet als een verrassing komen! Mocht je dan een week weinig tijd hebben om te zoeken dan kun je alvast eerder inzenden.

Ronde 1 (start 25 april): Nummers over een gebroken hart
Ronde 2 (start 2 mei): Sugary sweetness (Suikerfeest)
Ronde 3 (start 9 mei): Bevrijding
Ronde 4 (start 16 mei): Wederopstanding (Wesak)
Ronde 5 (start 23 mei): Heaven and hell (hemelvaartsdag)
Ronde 6 (start 30 mei): Maximaal 1 miljoen views
Ronde 7 (start 7 juni vanwege Pinksteren): Je eigen spreektaal
Ronde 8 (start 13 juni): Summer vibes (zomerstart week erop)
Ronde 9 (start 20 juni): Geen thema, denk er rustig over na!
Ronde 10 (start 27 juni): Stel je voor?! (dubbele punten!)


1. Dr. Hannibal Lecter
2. Rob
3. Den Duvel
4. Candiu
5. Kapoentje
6. Twiga
7. Bappos
8. Simeco
9. Calamus
10. Capri
11. Sir Oznek
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Goedenavond reizigers,

Speelronde 1
Thema: Nummers over een gebroken hart
Voor speelronde 1 hebben we een thema dat bijna iedereen van onze deelnemers helaas van dichtbij meegemaakt zal hebben. Als je erover wil praten @Calamus Incendium dan kan dat, als je dat niet wil iig bedankt voor het inzenden van dit thema!
Inzenddeadline: donderdagmiddag 28 april om 16.00
Stemdeadline: Maandag 2 mei om 17:00


Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 2

Het thema van speelronde 2 is nog niet bekend. Mocht je goede ideeën hebben dan kan dat altijd natuurlijk!

Inzenddeadline: 5 mei om 16:00
Stemdeadline: 9 mei om 17:00
 
Reactiescore
1.773
de deadline ligt op de dag dat ik 10 jaar samen ben met mijn vrouwke wat symbolisch?
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond toekomstige winnaars en niet-winnaars!

Leuk dat jullie meedoen aan een nieuw seizoen van de Tribal Song Contest, ondertussen hebben alle 11 de deelnemers ingezonden en gaat we stemmen voor de eerste speelronde! Ik heb ondertussen voor alle speelronden een thema vastgesteld en hiervoor vanuit verschillende levensovertuigingen feestdagen gebruikt!

Spelronde 1
Voor speelronde 1 is het thema 'Een gebroken hart', zoals te zien aan de inzendingen is dit op verschillende manieren geïnterpreteerd!
Stemdeadline: Maandag 2 mei om 17:00

Zoals jullie aan het tijdstip van posten zien wil ik best meedenken als je nog even nodig hebt om te stemmen, maar dan wil ik het wel graag even weten. Wel wil ik altijd op de dag van de deadline de uitslag posten.

KLIK HIER VOOR HOPELIJK LEUKE MUZIEK

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde


Speelronde 2
Het thema van speelronde 2 is bekend! Vanwege het suikerfeest die week gaan we voor Sugary sweetness! Inzenden mag direct bij het opsturen van je punten, je zou zelfs tot en met speelronde 10 al mogen inzenden mocht je alles al weten!
Inzenddeadline: 5 mei om 16:00
Stemdeadline: 9 mei om 17:00
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
kan ik me nog uitschrijven
 
Reactiescore
1.018
Weet niet of het het snelste ooit is maar 4 stemmers binnen een dag is wel uitzonderlijk!
 
Reactiescore
993
Die hebben er weer zin in dus!

Of allemaal luddevedu :p
 
Reactiescore
1.018
Vandaag ziet er toch wel uit als een mooie dag om te stemmen! En een mooie dag om stamgenoten te zeggen dat dit een leuk spel is natuurlijk!
 
Reactiescore
993
Bovenaan