- Reactiescore
- 1.488
Alleen maar hits
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Alleen maar hits
Belle perez kijk ik regelmatig naar, maar dan doe ik wel het geluid uit.Belle Pérez!
Kate Ryan!
Vanavond start een nieuwe ronde! Inzenden maar natuurlijk ook nu alleuk wanneer kan ik meedoen
tis ergwederopstanding lastig themaake ik stel voor dat we dit ruim interpreteren
wat is het thema zodat ik al kan inzenden?Vanavond start een nieuwe ronde! Inzenden maar natuurlijk ook nu al
Tussenstand: Nog 3 stemmers te gaan!
Wederopstanding, dus heel passend als je vanaf hier deelneemt!wat is het thema zodat ik al kan inzenden?
Rang (punten) | Speler | Nummer |
1 (90) | Twinkle | Pharell Williams - Freedom |
2 (73) | Kerouac | The Killers - Human |
3 (61) | Chmegers | Spring - Spring |
4 (60) | Kapoentje Twiga | Vera Lynn - We'll meet again Queen - I want to break free |
6 (59) | Simeco | Tom Petty - Free falling |
7 (58) | Calamus | Kate Bush - Army dreamers |
8 (56) | Bappos | Beyoncé - Freedom |
9 (55) | Capricorno Candiu | Billy Elliot the musical - Electricity Jon Batiste - FREEDOM |
11 (54) | Dr. Hannibal Lecter | The Free - Freedom Island |
12 (50) | DenDuvel | Sabaton - Primo Victoria |
13 (49) | Rob. | Immortal technique - Freedom of Speecht |
14 (42) | Sir Oznek | Xink - Laat me vrij |
Heel benieuwd naar de Billy inzender![]()
![]()
tenminste écht in thema zonder heel de tijd 'free' of 'freedom' te zingen,Ik ofc! Heb tot nu toe elke ronde musical nummers (of nummers gebaseerd op een musical) ingestuurd. Ben blij om te zien dat een aantal mensen het nummer goed kan waarderen. Alleen jammer dat mensen me óf veel punten hebben gegeven, of gewoon (bijna) 0![]()
wel maar tot minuut 2:40 natuurlijk, daarna suckt het zwaartenminste écht in thema zonder heel de tijd 'free' of 'freedom' te zingen,
mooi liedje
Ja super leuk!Ik ofc! Heb tot nu toe elke ronde musical nummers (of nummers gebaseerd op een musical) ingestuurd. Ben blij om te zien dat een aantal mensen het nummer goed kan waarderen. Alleen jammer dat mensen me óf veel punten hebben gegeven, of gewoon (bijna) 0![]()
dit kan ik bevestigensimeco bewezen muziekkenner