[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

Reactiescore
1.018
Goedemiddag en een fijn weekend!

Spelronde 5
Voor speelronde 5 is het thema 'Heaven and hell', zoals te zien aan de inzendingen is dit op verschillende manieren geïnterpreteerd!
Stemdeadline: Maandag 30 mei om 17:00

Volgende keer mats ik Simeco denk ik niet meer!
Playlist

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde


Speelronde 6
Het thema van speelronde 6 is 'nummers met maximaal 1 miljoen youtube views'. Het gaat wel om de bovenste hit als je het nummer opzoekt, dus niet een fanversie opsturen ofzo!
Inzenddeadline: 2 juni om 16:00
Stemdeadline: 6 juni om 17:00
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
heel jammer voor de inzender maar ik heb gisteren cpex live gehoord en ik kan je nu al vertellen dat ik dit nummerke geen punten zal geven

dat is het minste dat ik kan doen nadat ze me ene hele avond getreiterd hebben met kutmuziek
 
Reactiescore
1.777
oke dan geef ik er ook geen punten aan!!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.160
Erg mooi nummerke maar wie kan mij uitleggen wat dreams te maken heeft met heaven and hell?
 
Reactiescore
1.449
Erg mooi nummerke maar wie kan mij uitleggen wat dreams te maken heeft met heaven and hell?
Dr Hannibal Lecter: Zoals jij het wil interpreteren! Maar dromen passen wat mij betreft prima in het thema, zijn de hemel en hel ook niet een soort van dromen voor zowel gelovigen als ongelovigen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
dat is wat een ketter zou zeggen
 
Reactiescore
1.777
Dr Hannibal Lecter: Zoals jij het wil interpreteren! Maar dromen passen wat mij betreft prima in het thema, zijn de hemel en hel ook niet een soort van dromen voor zowel gelovigen als ongelovigen
nee net niet?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.160
Dr Hannibal Lecter: Zoals jij het wil interpreteren! Maar dromen passen wat mij betreft prima in het thema, zijn de hemel en hel ook niet een soort van dromen voor zowel gelovigen als ongelovigen
Nee dromen heeft echt 0,0 te maken met hemel en aarde?
 
Bovenaan