[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest seizoen 5

Reactiescore
2.386
ik dacht even dat het over mij ging maar toen herinnerde ik me welk liedje ik had ingezonden lmao
 
Reactiescore
2.386
diegene die niet de live versie van one more light heeft ingezonden, mag zich gaan schamen in een hoekje
 
Reactiescore
1.014
Ik heb ook net netjes ingestuurd ;)
 
Reactiescore
1.037
Welkom allen,

Ronde 4
Heel keurig heeft iedereen ruim op tijd ingeleverd, het is dat ik moest werken anders had de uitslag er eerder geweest!

Ik heb ook niet de live versie van One more light ingezonden, maar wel (deels) gewonnen! De allerlaatste stemmer is de enige die geen punten gaf aan One more light. Chmegers is degene die als enige geen punten gaf aan de andere nummer 1, namelijk @Calamus Incendium. De top drie wordt vervolledigd @Capricorno die 12 punten kreeg van maar liefst 4 personen, maar helaas 2 punten tekort kwam voor de nummer 1 positie!

In de onderstaande spoilers kunnen jullie zien wie welke rang met welk puntenaantal heeft gehaald, daarnaast ook een visualizer!
Rang (punten)SpelerNummer
1 (75)Calamus Incendium
Dr. Hannibal Lecter
Bright eyes - First day of my life
Linkin Park - One more light
3 (73)CapricornoPOWERWOLF - Resurrection by erection
4 (69)Sir Oznek
Kapoentje
Netsky - Come alive
Johnny Nash - I can see clearly now
6 (65)CandiuToploader - Dancing in the moonlight
7 (63)SimecoLeonard Cohen - I want it darker
8 (59)BapposAndra Day - Rise up
9 (58)Twiga
Chmegers
Patrick Hernandez - Born to be alive
Talking Heads - Psycho killers
11 (55)DenduvelSurvivor - Eye of the tiger
12 (39)Her MajestyMorissete Amon - Rise up
13 (28)KerouacSan Holo - Lift me from the ground
14 (26)Rob.E-dubble - Changed my mind

Uitslag ronde 5#4.png

Seizoenstussenstand
Seizoenstussenstand ronde 5#4.png
Ik heb geen inspiratie voor deze zin, maar wilde er toch wat neerzetten!


Speelronde 5
Het thema van speelronde 5 is Heaven and Hell! Maak er vooral je eigen voorstelling van, dat doet iedereen so far!
Inzenddeadline: 26 mei om 16:00
Stemdeadline: 30 mei om 17:00

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 7 & 10
Voor speelronde 7 veranderd het thema naar 'Je eigen taal'. Interpreteer dit grotendeels vooral als de taal die je zelf het meest spreekt! Als mensen heel bijzondere dingen inzenden straf dan vooral af in je stemming!

Voor speelronde 10 veranderd het thema naar 'Stel je voor?!' waarbij je jezelf voorstelt a.d.h.v. je nummer. Het is bewust wat breder gehouden omdat deze ronde voor dubbele punten is
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
wederom bewijst chmegers geen enkele vorm van smaak te hebben
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
edubble maar 26 punten wat een belediging aan de muziek
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat ik nog eens met een nummer over resurrectie door erectie en engelen die een blowjob geven voor de eerste keer in 5 seizoenen op het podium eindig, daar ben ik eigenlijk nog best trots op.

En de meeste 12 punters van iedereen, sommige mensen hier hebben duidelijk uitstekende smaak! :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dat ik nog eens met een nummer over resurrectie door erectie en engelen die een blowjob geven voor de eerste keer in 5 seizoenen op het podium eindig, daar ben ik eigenlijk nog best trots op.

En de meeste 12 punters van iedereen, sommige mensen hier hebben duidelijk uitstekende smaak! :)

daarom gaf i khet juist punten?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dat ik nog eens met een nummer over resurrectie door erectie en engelen die een blowjob geven voor de eerste keer in 5 seizoenen op het podium eindig, daar ben ik eigenlijk nog best trots op.

En de meeste 12 punters van iedereen, sommige mensen hier hebben duidelijk uitstekende smaak! :)
Themake lijkt hier wel een beetje op

 
Reactiescore
1.491
Dat ik nog eens met een nummer over resurrectie door erectie en engelen die een blowjob geven voor de eerste keer in 5 seizoenen op het podium eindig, daar ben ik eigenlijk nog best trots op.

En de meeste 12 punters van iedereen, sommige mensen hier hebben duidelijk uitstekende smaak! :)
Allemaal viezerikken!!
 
Reactiescore
1.804
volgens mij wordt hier met de voeten gespeeld….
 
Bovenaan