[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik doe het buitengewoon goed in vergelijking met men eerdere nummerkes
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 8
Voor speelronde 8 hebben we een thema dat helaas minder mensen trekt dan voorgaande thema's! (Met goede redenen wel) Het goede nieuws is dat iedereen punten krijgt!

Stemdeadline: Maandag 21 maart om 16:00

:boer::boer:Youtube Afspeellijst:boer::boer:




Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 9

Speelronde 9 is zonder thema! Inzenden mag altijd al natuurlijk!

Inzenddeadline: 24 maart om 16:00
Stemdeadline: 29 maart om 16:00
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 8

Leuk dat jullie meedoen met de achtste ronde, die ging over covers. Leuk om te zien hoe origineel covers kunnen zijn, waren er veel nummers waarvan jullie niet wisten dat het covers waren?

Graag aandacht voor 2 punten. Ten eerste: @Rob. is derde geëindigd! Ten tweede: Bappos en Kapoentje maken een duikeling in het algemeen klassement door een slechte ronde, ook Twiga is er niet goed vanaf gekomen helaas:(


Rang (punten)NaamNummer
1 (65)Sir OznekJohnny Cash - Hurt
2 (63)CandiuCalum Scott - Dancing on my own
3 (60)Rob.
Denduvel
The Fray - Heartless
Halocene - Zombie
5 (59)SkyKurt Hugo Schneider - Stay High
6 (57)Dr. Hannibal LecterJohn Mayer Trio - Ain't no sunshine
7 (47)TwigaOne voice children's choir - Believer (thunder)
8 (43)BapposKiera weathers - You gotta be
9 (41)KapoentjeGhost - Missionary man

Uitslag 4#8.png

Seizoenstussenstand 4#8.png


Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 9
Voor speelronde 9 hebben we geen thema! Succes met het zoeken in de breedst mogelijke zin van het woord

De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482

Inzenddeadline: Donderdag 24 maart om 09:00
Stemdeadline: Maandag 28 maart om 16:00


Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
leuk hoe candiu me steeds het minimum geeft voor hiphop, maar een hiphop cover krijgt dan opeens het maximum???
 
Reactiescore
993
Thanks voor de puntjes weer!
@SirOznek had wat goed te maken ;)

@Rob. dit valt meer in mijn straatje
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 9
Voor speelronde 9 hebben we geen thema voor een keertje!

Stemdeadline: Maandag 28 maart om 16:00

:boer::boer:Youtube Afspeellijst:boer::boer:




Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 10

Speelronde 10 heeft als thema 'The Final'. Inzenden mag altijd al natuurlijk!

Inzenddeadline: 31 maart om 16:00
Stemdeadline: 4 april om 16:00
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 9

Leuk dat jullie meedoen met de negende ronde, die free for all was. Leuk om te zien hoe dicht iedereen bij elkaar zat (rang 1 66 punten, 8ste 39 punten)! Twiga doet nog een ultieme poging om Candiu te naderen, maar zolang ook zij goed blijft scoren wordt de eindwinst pakken lastig.


Rang (punten)NaamNummer
1 (66)TwigaJP Saxe - If the world was ending
2 (60)CandiuThe Killers - Somebody told me
3 (57) Dr. Hannibal LecterGorrilaz - Feel good inc.
4 (54)DenduvelDubvsion & the Him - Sometimes
5 (52)Sir OznekSurfaces - Sunday best
6 (47) Rob.Frank Ocean - Lost
7 (42)KapoentjeLana del Rey - High by the beach
8 (38)Sky.Regina Spektor - Hero

Uitslag 4#9.png

Seizoenstussenstand 4#9.png
In de seizoensranglijst zien we dat er een aantal mensen dicht bij elkaar staan qua puntentotaal. Voor het gemak heb ik nu ook toegevoegd hoeveel voorsprong de nummer 1 op de nummer 2 heeft, etc.. Een aantal mensen lijkt redelijk veilig met hun positie, zie bijvoorbeeld Candiu met 37 punten voorsprong op DenDuvel, die op zijn beurt weer 22 punten voorsprong heeft op ondergetekende. Plek drie is nog wel een strijd, gezien er maar een verschil is van 1 punt!

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 10
Voor speelronde 10 hebben we als thema The Final! Succes met het zoeken in de breedst mogelijke zin van het woord, The Final Countdown is al ingezonden mochten mensen die graag willen inzenden :tongue:

De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482

Inzenddeadline: Donderdag 31 maart om 09:00
Stemdeadline: Maandag 4 april om 16:00


Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!
 

Bijlagen

  • Seizoenstussenstand 4#9.png
    Seizoenstussenstand 4#9.png
    32,7 KB · Weergaven: 6
Reactiescore
993
Ik mis (de 2e plek van) bappos :rolleyes:

Maar thanks aan de rest voor de puntjes weer. @Twiga lekker nummertje !
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
frank ocean 3de laatste plek jullie zijn barbaren
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
@SirOznek maar jij bent wel een muziekkenner en daarom ben jij mijn beste vriend vanaf nu
 
Reactiescore
1.018
Excuses voor de late lijst mensen, ben dit weekend aan het verhuizen maar gezien het de laatste ronde is zal ik een week geven om te stemmen zodat er ook sowieso een weekend in zit!
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren,

Excuses voor de late lijst, ik hoopte mijn kansen op beste spelleider te vergroten op deze manier!

Speelronde 10
Voor speelronde 10 hebben we als thema 'The final', sommigen hebben die vrij letterlijk genomen maar anderen hebben er een interessante wending aan gegeven!

Stemdeadline: Maandag 11 april om 16:00

:boer::boer:Youtube Afspeellijst:boer::boer:

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Nieuw seizoen

Wat mij betreft gaan we na volgende week door met een nieuw seizoen, maar gezien de tijd die het ongemerkt toch kost zou ik graag van jullie horen wat ervoor zou zorgen dat je misschien zó enthousiast wordt dat je ook vrienden gaat overtuigen om mee te doen :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
zeer prima lijst dit overigens, wellicht mijn favoriete
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als objectief jurylid (doe immers niet mee) kan ik beamen dat dit een zeer goede lijst is!
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 10

Fijn dat er ook de laatste ronde van dit seizoen leuke deelnemers


Rang (punten)NaamNummer
1 (66) TwigaLinkin Park - In the end
2 (58)KapoentjeMichael Kiwanuka - The final frame
3 (57) CandiuMØ - Final song
4 (51) Sky
Rob
The chemical brothers - Galvanize
XXXTentacion - Revenge
6 (49)Dr. Hannibal LecterJuice WRLD - Already dead
7 (43)DenDuvelVolumia! - Afscheid
8 (41)Sir OznekEurope - The final countdown

Uitslag.png

Seizoensuitslag seizoen 4.png

Voor de seizoensuitslag betekent dit dat @Candiu onze winnares van dit seizoen is! Met maar liefst 4 winsten in 10 ronden lijkt dit een meer dan terechte winnares! Dit is ook te zien aan het verschil met onze nummers 2! Dat is correct, er zijn 2 nummers 2 dit seizoen! @Twiga en @DenDuvel hebben beiden 582 punten. Voor DenDuvel is het in 9 ronden, maar Twiga heeft meer medailles dan Denduvel! Helaas ben ikzelf net buiten het podium gevallen door het grote verschil dat er deze ronde toch in is geslopen.

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Ik wil graag iedereen heel erg bedanken voor het meedoen aan dit seizoen! Hopelijk kunnen we over een week of 2 weer starten met een aantal deelnemers!


Seizoen 5

Voor nu in ieder geval een weekje rust, daarna wil ik het weer rustigaan gaan oppakken! Mochten mensen opmerkingen o.i.d. hebben dan hoor ik het graag! Mocht iemand anders mede willen organiseren hoor ik het ook graag!
 
Bovenaan