[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 5

Leuk dat jullie meedoen met de vrije ronde van TSC, deze ronde 10 personen die meedoen omdat helaas iemand ons ontvallen is.
(Er is duidelijk gemaakt dat iemand met een ban niet mag meedoen)
Wel leuk dat we @miketijger weer terug verwelkomen in ons midden!

Youtube afspeellijst

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Stemdeadline: maandag 28 februari om 16.00

Speelronde 6

Voor speelronde 6 hebben we thema carnaval, wees creatief want het is altijd leuk om nieuwe nummers te leren kennen!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Nee hoor, heb voor de zekerheid de punten die jullie gekregen hebben individueel bij elkaar opgeteld, jij had 44 punten gekregen en Capri 63!

Als je wil mag je wel even meekijken in mijn excel bestandje?
 
Reactiescore
338
Maar volgens de tabel die candiu toont en waar mijn 44punten staan, heb ik mezelf 5 punten gegeven en het nr van Twiga 7, maar ik heb mezelf niet in de lijst opgenomen en twiga 12 gegeven.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Maar volgens de tabel die candiu toont en waar mijn 44punten staan, heb ik mezelf 5 punten gegeven en het nr van Twiga 7, maar ik heb mezelf niet in de lijst opgenomen en twiga 12 gegeven.

Bij die tabel moet je in de bovenste rij onze namen omwisselen. Bij de kolom met hoeveel punten we hebben gekregen staan onze namen wel goed, dus ik heb 63 punten en jij 44. En niet stiekem proberen mijn puntjes af te pakken!
 
Reactiescore
338
Bij die tabel moet je in de bovenste rij onze namen omwisselen. Bij de kolom met hoeveel punten we hebben gekregen staan onze namen wel goed, dus ik heb 63 punten en jij 44. En niet stiekem proberen mijn puntjes af te pakken!

Aaah dat kan ook, als het daarmee opgelost is...
 
Reactiescore
1.018
Klopt dat dat het was inderdaad, heb m'n documentje nu zo aangepast dat het automatisch klopt als het goed is :tongue:
 
Reactiescore
1.018
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 5

Leuk dat jullie meedoen met de vijfde ronde, die op verschillende manieren zéér verrassend was. Zo zien we dat Bappos in het algemeen klassement van de derde plek terug kukelt naar een gedeelde 5de plaats, zien we DenDuvel een grote sprong maken naar de gedeelde tweede plek door een grote winst. De winnaar van vandaag, DenDuvel heeft met zijn 70 punten bijna het dubbele van de nummer 10 Rob.


Rang (punten)NaamNummer
1 (70)DenDuvelRudimental - Waiting all night
2 (63)Sir OznekBon Iver - Skinny Love
3 (59)Miketijger
Twiga
Irene Clara - Flashdance what a feeling
The Chainsmokers & Illenium - Takeaway
5 (56)CandiuJeremy Loops - This town
6 (47)Dr. Hannibal LecterSilk Sonic - Smokin' out the window
7 (43)KapoentjeCage the Elephant - Come a little closer
8 (42)BapposDonna Lewis - I love you always forever
9 (38)CapricornoTurisas - The march of the vanguard
10 (36)Rob.Brockhampton - Boogie

Uitslag ronde.png

Tussenstand seizoen.png

Ik heb vanaf deze ronde in het lichtblauw de winnaar van de ronde in het blauw gemarkeerd! Zo is ook te zien wie wanneer gewonnen heeft zonder te moeten zoeken!

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 6
Voor speelronde 6 hebben we een thema dat past bij veel zuipen met iets andere kleding dan normaal, namelijk Carnaval.


De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482

Inzenddeadline: Donderdag 3 maart om 09:00
Stemdeadline: Maandag 7 maart om 16:00


Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!
 

Bijlagen

  • Tussenstand seizoen.png
    Tussenstand seizoen.png
    27,8 KB · Weergaven: 2

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
merci @SirOznek om mij steeds bovengemiddeld veel punten te geven
 
Reactiescore
338
Had ik niet zien aankomen, ik vergeef Hannibal voor het mistellen op deze manier ;)
 
Reactiescore
993
Happy Jeremy heeft me weer een goede plek bezorgd. Ik vind het zo vrolijk nr.

en Ladysmith Black Mambazo kan ik blijven luisteren :D

Thanks voor alle punten. En dat ik mijn nr. 1 positie nog mag behouden.
 
Reactiescore
1.018
Omdat ik van iedereen die ik verwacht het nummer binnen heb ga ik morgen de ronde starten in plaats van donderdag! Mochten er nog anderen mee willen doen geef je dan vooral op!
 
Reactiescore
1.018
Goedemiddag dames en heren,

Speelronde 6

Leuk dat jullie meedoen met de Carnavalsronde van TSC, deze ronde 9 personen omdat 1 iemand 0 carnavalsnummers bleek te kennen!

Youtube afspeellijst

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Stemdeadline: maandag 7 maart om 16.00

Speelronde 7

Voor speelronde 7 hebben we max 500.000 plays, wees creatief, hopelijk leren we nieuwe artiesten kennen!
 
Reactiescore
1.018
Voor de duidelijkheid: 500.000 plays maximaal voor de meest populaire versie op youtube.
 
Reactiescore
1.018
Ik wil graag voorstellen dat we deze ronde geen 12 en 10 punten geven vanwege de bedroevende kwaliteit van alle nummers.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Bovenaan