[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.037
Vond het zelf al wel verbazingwekkend dat er mensen waren die je meer dan het minimale aantal punten gaven tbh.

Vergeet niet in te zenden mensen!
 
Reactiescore
1.037
Ben benieuwd of mensen je nummer er weer feilloos uit weten te halen! Vergeet niet in te zenden mensen!
 
Reactiescore
1.037
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 2

Leuk dat jullie meedoen met de vreemde talen ronde van TSC, deze ronde 9 personen die meedoen dus ons aantal deelnemers groeit traag maar gestaag!

Youtube afspeellijst

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Stemdeadline: maandag 7 februari om 16.00

Speelronde 3

Voor speelronde 3 hebben we een thema wat in de enquete deels naar voren is gekomen, namelijk Songs about a girl. Ik heb voor speelronde twee een aantal keren de vraag gekregen of een nummer is toegestaan en zal nog eenmaal uitleggen wat ik hierin zie als mijn taak:
- Afwijzen van nummers die overduidelijk niet passend zijn bij het thema of niet voldoen aan de voorwaarden hiervan. Hierin zal ik niet vaak 'Nee' zeggen maar zeggen dat je zelf even na moet denken over of je dit vervelend zou vinden mocht iemand anders dit doen.

Mochten er mensen zijn met thema-ideeën voor de tweede helft van het seizoen hoor ik het graag!

P.s. Ik heb iedereen die mee heeft gedaan onder mijn leiding aangesproken via discord, laten we met z'n allen wat meer enthousiasme creëren :tongue:

E: omdat er nog niemand heeft gestemd heb ik nog voor 1 iemand over mijn hart gestreken en zijn nummer toegevoegd aan de playlist!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Lijstje gemaakt en ingestuurd.
er heeft iemand makkelijk gedacht over zijn/haar liedje…het is voor de helft in t Engels:rolleyes:
 
Reactiescore
723
Lijstje gemaakt en ingestuurd.
er heeft iemand makkelijk gedacht over zijn/haar liedje…het is voor de helft in t Engels:rolleyes:
Dat mocht. Al is het niet van mij.
Had ook nog een liedje half engels, half andere taal. Uiteindelijk niet gedaan.
 
Reactiescore
1.014
Dat mocht. Al is het niet van mij.
Had ook nog een liedje half engels, half andere taal. Uiteindelijk niet gedaan.
Dat mocht??

Mensen..waarom een thema..als.. :eek: :p;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik heb mijn afrikaans engels lied ook niet ingestuurd met spijt in het harteke
 
Reactiescore
1.037
Dat mocht??

Mensen..waarom een thema..als.. :eek: :p;)
Ik heb tegen degenen die het vroegen gezegd dat ze moesten bedenken hoe ze het zouden vinden als anderen het zouden doen en dat ik vind dat minstens de helft anderstalig zou moeten zijn!
 
Reactiescore
1.037
Goedenavond dames en heren,

Speelronde 2

Leuk dat jullie meedoen met de Spaanse andere talen ronde, eerlijk gezegd verwachtte ik dat er 8 nummers van de 10 Spaans zouden zijn maar jullie hebben mij (positief) verrast! Deze ronde heeft iedereen gestemd, en de nummers 1 en 3 stemden als laatste!


Rang (punten)Naam
1. (71)AfterglowNena, 99 luftballons
2. (66) DenDuvel Rammstein, Sonne
3. (63)Bappos & CapricornoGente di mare, Umberto Tozzi & Raf (Bappos) & The song of the dragonborn, Skyrim
5. (58)Dr. Hannibal LecterWer Bistro, Twarres
6. (56)CandiuDaði Freyr, Hvað með það
7. (54)Rob.Enamorada, Belle Perez
8. (52)KapoentjeAi se eu te pego, Michel Telo
9. (44)TwigaThe Ketchup song (Asereje), Las Ketchup
10. (43) Sir OznekNatioteatern, Kolla Kolla
[TD]

Het bizarre is dat dit de tweede maal is dat er twee spelers zijn met 63 punten, ditmaal @bappos en @Capricorno nadat het de vorige keer @Candiu en @Kapoentje waren. Wat nog meer bijzonder is dat er twee spelers zijn die 111 punten hebben dit seizoen, namelijk @DenDuvel en ondergetekende.

Stemmen.png

Seizoensranglijst.png

Wat we zien in de seizoensranglijst is dat Afterglow een ronde later is begonnen dan de rest, maar qua puntengemiddelde al heel hoog zit t.o.v. de rest!

Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Speelronde 3
Voor speelronde 3 hebben we een thema wat iedereen die ooit muziek heeft gehoord wel zal herkennen, het thema is Songs about a girl in de ruimste zin van het woord. Zoals ik sommige mensen al gezegd had, interpreteer het zoals je zelf wil en kijk hoe je het zou vinden als een ander dit nummer zou inzenden!


De nummers kunnen ingezonden worden in mijn af-box of naar mijn discord, Dr. Hannibal Lecter#7482

Inzenddeadline: Donderdag 10 februari om 09:00
Stemdeadline: Maandag 14 februari om 16:00


Vraag ook vooral je vrienden om mee te doen, zo kunnen we meer muziek leren kennen!
 

Bijlagen

  • Stemmen.png
    Stemmen.png
    34,6 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ripkes

maar nu ga ik winnen
 
Reactiescore
1.014
Yeah..dit gaat goed. :D

@Dr. Hannibal Lecter ik mis een lijstje, wie wat heeft ingezonden. Vind ik altijd wel leuk:D
 
Reactiescore
228
bedankt vrienden,
ik waardeer al jullie puntekes <3

alsook wil ik even meedelen dat in de seizoensranglijst spelersnaam er dubbel in staat @Dr. Hannibal Lecter
 
Reactiescore
228
Yeah..dit gaat goed. :D

@Dr. Hannibal Lecter ik mis een lijstje, wie wat heeft ingezonden. Vind ik altijd wel leuk:D
ik had 99 luftballons, daarmee de opmerking in die discord of het niet recent al geweest was maar dat was een andere versie.
 
Bovenaan