[Discussietopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 4)

Reactiescore
1.018
Hoi allen!

Binnen een krappe 2 weken is seizoen 3 van TSC afgelopen en wil ik graag seizoen 4 starten, om dit goed te kunnen voorbereiden echter nu al een topic zodat we lekker door kunnen knallen! Ik wil best wat tijd steken in het organiseren hiervan, maar dan is het wel leuk als anderen ook het e.e.a. aan inspraak krijgen!

Voor het gemak heb ik een google form aangemaakt waarop ik (volgens mij) de belangrijkste vragen heb benoemd, die is hier te vinden. Voel je vrij om het er onderling over te hebben, het is niet blind stemmen:tongue: Daarnaast vroeg ik me af of er mensen waren die ook graag ronde(n) willen leiden.

Zelf ben ik van plan om 10 ronden te doen waarbij we niet van tevoren inschrijven voor het seizoen, ik wil ook een seizoensranglijst bijhouden en ben van plan 1 ronde per 7 dagen te plannen. Iemand nog vragen/opmerkingen:smile:?

E: Met de google form hoef je geen naam of mailadres in te vullen, ik heb geen idee wie hem heeft ingevuld!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
goed bezig lars
 
Reactiescore
1.018
Kan ik er vanuit gaan dat mensen die mee willen spelen en praten stemmen of hebben jullie liever in dit topic de discussie?
 
Reactiescore
993
Ik zal het nog even invullen. Draag graag mn steentje bij :cool: ;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik zou prima ook een keertje ronde willen lijden als jij krap in de tijd zit oid.

Verder zou ik het ook leuk vinden om af en toe weer gewoon de nummers zelf in het topic te delen ipv altijd anoniem naar de leider te sturen. Dan kunnen mensen als ze willen bijv het nummer introduceren, uitleggen waarom het bij een thema past oid?
 
Reactiescore
1.018
Ben ik het mee eens ja, zo deden we het in het verleden ook als ik het me goed herinner!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
ik ga ook maar reageren want candiu lijkt wel op een like spree en ik wil mijn graantje meepikken

@Candiu
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Ik vind talenrondes leuk maar niet als ik een lied in moet sturen waar ik nooit naar luister door de talen belemmering, boodschap van het spel gaat wat weg zo voor mij
 
Bovenaan