[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 3)

Reactiescore
1.018
Aangezien de eerste 5 nummers binnen zijn wil ik jullie bij deze weer laten weten wie nog geen nummer heeft ingezonden:

Speler
Afterglow
BirdOfBeer
Calamus
Capricorno
Materlotti
MoH
Nonkel

Zonder te veel te willen vertellen; het wordt al een lijstje om je vingers bij af te likken wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
al zeker 1 lied is geweldig
 
Reactiescore
228
Joren komaan doe eens moeite

oei ik sta er ook bij
 
Reactiescore
1.018
Nog een paar mensen te gaan maar ik heb geen tijd om een reminder te sturen! Stuur nog even in aub
 
Reactiescore
228
ja die google link kan je niet zonder google account en dat werkt niet op mn werk laptop
 
Reactiescore
1.018
Nog maar van 2 (over een half uur 1) persoon een inzending nodig, top mensen! Is er iemand die Horen/BirdOfBeer veel spreekt want hij reageert bij mij niet op discord en ik krijg op het af z'n tagg niet te pakken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
als ze niet sturen willen ze niet meedoen
 
Reactiescore
1.018
Speelronde 10

Dames, heren en ander gevogelte.

De deadline is verstreken. Stemmen zou ik graag van iedereen de titel van het nummer in je lijstje hebben, dat is het gemakkelijkst overnemen voor mij!

Youtube playlist

Stemdeadline: 19 januari om 16.00

Stemmen kunnen in mijn af-inbox of naar mijn discord (Dr. Hannibal Lecter#7482)

Nieuw seizoen
Voor het nieuwe seizoen heb ik al een topic aangemaakt waar je kan meepraten/stemmen over de indeling hiervan (hier)! De bedoeling is dat we in het huidige tempo verder gaan. Voor degenen die deze ronde meedoen zal ik taggen als je kan inzenden, verspreid verder vooral het woord over (imo) het leukste spel dat dit forum rijk is.

Onderstaande spoiler is voor degenen die niet eerder meegedaan hebben aan TSC.
Inzending
Bij een TSC ronde zitten regelmatig voorwaarden aan de inzending. Dit kun je vrij ruim interpreteren maar er zijn ook wel eens voorwaarden als maximaal x aantal keren bekeken op youtube en dergelijke dingen.

Stemmen
Stemmen gaat volgens een puntentelling, stemmen doe je bij de spelleider.
De puntentelling werkt als volgt:
12. (beste nummer)
10.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.

De rest van de nummers krijgt dus geen punten. Let op! Niet stemmen is niet opgenomen worden in het klassement van de ronde

Deadline inzenden puntenlijst: 19 januari om 16.00

Veel plezier met luisteren en vergeet niet te genieten van de muziek!
 
Reactiescore
1.018
Oké guys, van de stemmen die ik nu binnen heeft is er slechts 1 iemand in geslaagd om niet 2 keer hetzelfde nummer in 1 lijst te hebben:tongue: Let even op voor je stemt haha.

Also, iedereen had al punt(en) na slechts de tweede stemmers!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan