[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 3)

Reactiescore
995
Afterglow die een nr kiest van de vorige sporteditie. En dan nu ook het thema bepaald wat al bij de zomereditie is geweest..

Je had maar 1 taak:p

@Calamus Incendium wat had je een topnr.!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
komt er een nieuw thema of
 
Reactiescore
228
Afterglow die een nr kiest van de vorige sporteditie. En dan nu ook het thema bepaald wat al bij de zomereditie is geweest..

Je had maar 1 taak:p

@Calamus Incendium wat had je een topnr.!
oei dit wist ik niet mijn excuses, is er ergens een databank van ofzo? :(
en ja ik was zelf tussen de sterren dus dacht aan heelal, waarvoor ook mijn excuses

spotify wrapped vind ik ook goed
 
Reactiescore
338
oei dit wist ik niet mijn excuses, is er ergens een databank van ofzo? :(
en ja ik was zelf tussen de sterren dus dacht aan heelal, waarvoor ook mijn excuses

spotify wrapped vind ik ook goed

Niet iedereen heeft Spotify dus slecht idee...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
misschien nog eens een liedke waarin een woord voorkomt
 
Reactiescore
995
Reactiescore
995
“Snow” een optie als semi kerstthema?

“Fireworks” ? “ending” ?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
idc vrinden welk themaake jullie overeen komen, zorg gewoon dat ik voor middernacht nieuw themaake in mijn discord dmkes gekregen heb, waar de meerderheid van jullie mee akkoord is??!?!
 
Reactiescore
698
oei dit wist ik niet mijn excuses, is er ergens een databank van ofzo? :(
en ja ik was zelf tussen de sterren dus dacht aan heelal, waarvoor ook mijn excuses

spotify wrapped vind ik ook goed
Its coming.
Binnenkort is het vakantie, dus veel extra schoolwerk gaat er niet bijkomen, maar dan kan ik daar wat aan verder werken.

Qua zelfde liedjes vind ik het opzich wel kunnen. Gelijk die mongoolse keelzang is nu wel al ff geleden. (Eerste rondes)
Als je dat nog eens instuurt oke. Maar na 3? maand is misschien wat snel.
Niet dat je daarmee veel punten scoort :)
 
Reactiescore
995
idc vrinden welk themaake jullie overeen komen, zorg gewoon dat ik voor middernacht nieuw themaake in mijn discord dmkes gekregen heb, waar de meerderheid van jullie mee akkoord is??!?!
Geef ons een weekje ;)
 
Reactiescore
1.238
VINDALOOOOOO VINDALOOOOO VINDALOOOOOOOO
WE'RE ENGELAND WE'RE GONNA SCORE ONE MORE THAN YOU
ENGLAND


wat een prutsers dat jullie kwaliteit niet op waarde kunnen schatten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
idc vrinden welk themaake jullie overeen komen, zorg gewoon dat ik voor middernacht nieuw themaake in mijn discord dmkes gekregen heb, waar de meerderheid van jullie mee akkoord is??!?!
neem verantwoordelijkheid en beslis zelf een thema dat nog niet is geweest? je weet zelf dat er nooit op 1 avond iemand een thema voorstelt waar een meerderheid mee akkoord gaat
 
Bovenaan