[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 3)

Reactiescore
993

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
in combino tijd is dit nog steeds vrij vroeg, maar ik weet wat je bedoelt
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
vrinden

jullie weten het al dan niet maar heb sinds al even last van hartprobleemkes en sinds paar dagen ondervind ik steeds meer en meer nare nadeelkes ervan, gelukkig beginnen sinds vanavond de medicijnkes te werken, naar alle waarschijnlijkheid lukt dit me morgen

sorry voor het oponthoud, het spreekt voor zich dat ik het ook liever anders zie :d
 
Reactiescore
228
vrinden

jullie weten het al dan niet maar heb sinds al even last van hartprobleemkes en sinds paar dagen ondervind ik steeds meer en meer nare nadeelkes ervan, gelukkig beginnen sinds vanavond de medicijnkes te werken, naar alle waarschijnlijkheid lukt dit me morgen

sorry voor het oponthoud, het spreekt voor zich dat ik het ook liever anders zie :d
oei gezondheid gaat voor vrind!!!

hoop dat alles goed komt xoxo
 
Reactiescore
52
vrinden

jullie weten het al dan niet maar heb sinds al even last van hartprobleemkes en sinds paar dagen ondervind ik steeds meer en meer nare nadeelkes ervan, gelukkig beginnen sinds vanavond de medicijnkes te werken, naar alle waarschijnlijkheid lukt dit me morgen

sorry voor het oponthoud, het spreekt voor zich dat ik het ook liever anders zie :d
Oeie, vele beterschap. Mijn excuses maar dit wist ik niet : o
 
Reactiescore
1.696
vrinden

jullie weten het al dan niet maar heb sinds al even last van hartprobleemkes en sinds paar dagen ondervind ik steeds meer en meer nare nadeelkes ervan, gelukkig beginnen sinds vanavond de medicijnkes te werken, naar alle waarschijnlijkheid lukt dit me morgen

sorry voor het oponthoud, het spreekt voor zich dat ik het ook liever anders zie :d
Wat een kk smoes
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Uitslag speelronde 3

Vrinden, heb echt niet meer de energie gevonden om tekstje te schrijven, jammer genoeg zullen jullie het dus met een saai lijstke moeten stellen.

1. @Calamus Incendium (105p)
2. @Dr. Hannibal Lecter (77p)
3. @bappos (75p)
4. @ItsDash (69p)
5. @Twiga (68p)
6. Mohniels (64p)
7. Kapoentje (63p)
8. Candiu (62p)
9. Combino & Afterglow (43p)
11. Rob (37p)
12. Miketijger (34p)
13. Dendubel (14p)

Hieronder lijstkes en liedkes:
1634511382103.png

groet
combinooke
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Thema speelronde 4

Voorgesteld door mikeske: 27 club. Maw. de artiest(en) moeten deel uitmaken van de welbekende 27 club. Succes vrinden

Combinooke

DEADLINE INZENDINGEN: woensdag 20/10 om 22h00
 
Reactiescore
993

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
ik had meer verwacht van mijn nrke??? Toch bedankt vrienden die wel over een muzikaal oor beschikken
 
Reactiescore
993
Thema speelronde 4

Voorgesteld door mikeske: 27 club. Maw. de artiest(en) moeten deel uitmaken van de welbekende 27 club. Succes vrinden

Combinooke

DEADLINE INZENDINGEN: woensdag 20/10 om 22h00
Wat een ***thema eigenlijk, ik voel me beperkt! :confused:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
eens ik twijfel of ik een lied ga inzenden
 
Bovenaan