[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 3)

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.020
Uitslag speelronde 2


JAAA
Helemaal onderaan staat deze ronde OPNIEUW dr hannibal lectr (31p), deze keer had hij wel een lijstje ingezonden, enkel bleek zijn liedje niet zo gesmaakt. Volgende keer beter vrind. Nog buiten de top-10: het duo'ke Twiga-DenDubel met beiden 38 punten. Hierna komt deze baas met 42 puntekes, wat een matig resultaat. Afterglow (47p) en Kapoentje (49p) kenden mekaar geen duimbreed toe en eindigen op de negende en achtste plek respectievelijk. Rob is zoals steevast stevig in de middenmoot genesteld, hij haalt met 55 punten een zevende plaatske uit de brand. Ook mikeske kan tevreden zijn met zijn 59 punten en een welverdiende zesde plek.

@Calamus Incendium kon net niet voorbij @Candiu . Zij belandden met respectievelijk 64 en 68 punten net buiten de medailles, jammer vrinden. @mohniels1 is zoals wel vaker opnieuw te vinden in de top 3. Hij behaalde 74 punten, gefeliciteerd vrind !!
@bappos bapke kon deze ronde verzilveren met een tweede plek en 82 punten. Er was echter niemand opgewassen tegen @ItsDash die iedereen naar huis blies met zijn nochtans immer populaire nummer. Alsnog gefeliciteerd aan de medaillewinnaars!!

Hieronder de puntekes en liedkes:
1633546363663.png

Groetekes
Combinooke
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.020
Liedkes speelronde 3

vrinden, de keuze voor het themaake voor deze ronde is (dankzij robbro) gevallen op: diertjes

groet
combinooke


DEADLINE INZENDINGEN: zaterdag 09/10 22:00
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Like allemaal het bericht hierboven :like:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
dit zal mij niet lukken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
klopt maar ik heb niet veel tijd !!!

hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis maar ik vrees ervoor
 
Bovenaan