[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (Seizoen 3)

Reactiescore
1.013

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
willen we al onze liedjes naar de juf sturen, dan kan zij het overnemen
 
Reactiescore
722
Auh,
Nu dacht ik dat we een lijstje gingen krijgen met waarom welk lied bij sport hoorde en ieders uitleg daarbij.
 
Reactiescore
1.013
willen we al onze liedjes naar de juf sturen, dan kan zij het overnemen
Helpt altijd’ dat trekt combino niet, dus doet hij het toch maar zelf ;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Auh,
Nu dacht ik dat we een lijstje gingen krijgen met waarom welk lied bij sport hoorde en ieders uitleg daarbij.

Had jij er ook iets bij geschreven dan? Hier in ieder geval mijn uitleg (bonuspunten als je het nummer erbij raadt :p )

Ik heb jarenlang best fanatiek gezwommen en in de jaren dat ik het NK/NJK niet haalde, waren de regiokampioenschappen de belangrijkste wedstrijden. Regiokampioenschappen zijn twee keer per jaar: in de winter op korte baan (25 meter) en 's zomers op lange baan (50 meter). Ze duren elke keer twee weekenden, dus dan zat ik 4 dagen lang van ~half acht tot 5 in een zwembad.
Dit nummer is al die jaren zo tyfus vaak gedraaid tijdens de regiokampioenschappen, dat is niet normaal. Als ik denk aan de regiokampioenschappen, hoor ik altijd dit nummer in m'n hoofd en het is voor mij dus onlosmakelijk verbonden aan zwemmen. Ik heb heel vaak warming-up gedaan op dit nummer, of hyper achter het startblok gestaan omdat dit nummer draaide vlak voordat ik moest zwemmen.
 
Reactiescore
722
Had jij er ook iets bij geschreven dan? Hier in ieder geval mijn uitleg (bonuspunten als je het nummer erbij raadt :p )

Ik heb jarenlang best fanatiek gezwommen en in de jaren dat ik het NK/NJK niet haalde, waren de regiokampioenschappen de belangrijkste wedstrijden. Regiokampioenschappen zijn twee keer per jaar: in de winter op korte baan (25 meter) en 's zomers op lange baan (50 meter). Ze duren elke keer twee weekenden, dus dan zat ik 4 dagen lang van ~half acht tot 5 in een zwembad.
Dit nummer is al die jaren zo tyfus vaak gedraaid tijdens de regiokampioenschappen, dat is niet normaal. Als ik denk aan de regiokampioenschappen, hoor ik altijd dit nummer in m'n hoofd en het is voor mij dus onlosmakelijk verbonden aan zwemmen. Ik heb heel vaak warming-up gedaan op dit nummer, of hyper achter het startblok gestaan omdat dit nummer draaide vlak voordat ik moest zwemmen.
Finding Nemo zou veels te irritant zijn denk ik, daar ga ik nog even over denken.

Jij verwacht er veel te veel van.
Toch enigzins een beetje ja. Had vrij snel dit gekregen. Beetje goede hoop mag altijd e :engel: Het is niet dat ik teleurgesteld ben e.
1638714291847.png
 

Deleted User - 2265087

Guest
Finding Nemo zou veels te irritant zijn denk ik, daar ga ik nog even over denken.

Haha nee, het is niet finding nemo. Ik denk dat daartegen geprotesteerd zou worden door de zwemmers :p (E: en ook door de trainers/officials/het publiek)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.037
Maar euhm, gaan we nu alvast zeiken zodat Combino een keer de deadline strak houdt of zullen we dat pas achteraf doen zoals gewoonlijk?

E: Wat een boel belabberde nummers zeg, ik heb zelfs een nummer dat ik te slecht vind voor punten een punt moeten geven
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan