[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Reactiescore
1.577
ik heb aangeboden dit over te nemen, maar combino wil het zelf doen zodra zijn ban klaar is

dat heet dan zichzelf boven de community plaatsen
 
Reactiescore
993
Ik heb het geen eens meer aangeboden.

en blij toe. Als ik die late inzenders hierboven zie.
 
Reactiescore
993

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Uitslag Speelronde 2

Gegroetekes,

met enige vertraging vinden jullie hierbij de uitslag van speelronde 2 van het TSC. Ik kan nu al meegeven dat er een heel overtuigende winnaar was en dat de eerste en de laatste met maar liefst 125 punten van elkaar gescheiden zijn!

Onderaan vinden we candiu (12p), denduvel (22p), predator025 (27p), kerouwack (31p) en I like trains (32p). Maar ook Killingspree ons wesselke (37 puntekes), calamus en noenkel sjoes (beiden 39 punten), Miccie (44p) en het duo capricorno en ItsDashba (beiden 47 punten) hadden vast gehoopt op meer punten.

Vallen net buiten de top 10: materlotti, anthraxxol, combino'ke en babbos met respectievelijk 50, 51, 62 en 63 punten. Eenmaal in de top 10 aangekomen volgen de deelnemers op snel tempo elkaar op: Harvest Time en simmeco met elks 64 en 66 puntekes komen net achter arbeitman (71 punten). Jojor blijft met 81 punten nipt Rob (78 punten) voor.

Alvorens we de podiumplaatsen bereiken, vinden we @een niet dubieuze naam en @miketijger op een ex aequo met 85 punten op een gedeelde vierde plaats. Vervolgens treffen we @Dr. Hannibal Lecter aan op een welverdiende 3e plaats met maar liefst 88 puntekes. Proficiat! Maar helaas kon @mohniels1 geen beslag nemen op die felbegeerde eerste plek, hij strandde met 92 punten op ruime afstand van het hoogste schavotje, waar we @chmegers aantreffen met een totaal van 137 punten. Gefeliciteerd!

Hieronder vinden jullie de liedjes en hoe iedereen gestemd heeft (disclaimer, ik heb de eerste jaartallen genomen die Google mij gaf, er kan hier en daar dus vast wel een foutje zijn):
TSCronde2.png


Groetekes
Combino Pastasaus
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Speelronde 3

Geen thema deze keer, enige vereiste waaraan je liedje moet voldoen is minder dan 20 miljoen views op YouTube. Veel succes en plezier!

Groetekes
Combino

DEADLINE INZENDINGEN: donderdag 15/04 22h00.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Meer en meer mensen beginnen zich te bewijzen als muziekkenner
 
Bovenaan