[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Reactiescore
1.013
Ik gok materlotti
 
Reactiescore
1.013
Ik vind seizoen 2 nu al stom.
 
Reactiescore
1.271
Ja het is natuurlijk wel zonde dat de enige goede leider die we hadden gestopt is en dat we nu zitten met deze lijder
 
Reactiescore
1.013
Ja het is natuurlijk wel zonde dat de enige goede leider die we hadden gestopt is en dat we nu zitten met deze lijder
Ik ben niet gestopt hoor ;-)
 
Reactiescore
1.013
Reactiescore
1.013
Alle respect voor combino hoor, los van zijn behoorlijk misplaatste grap eerder dit jaar.

Maar met een DL is het fijn, als er naar behoren wordt gehandeld voor, tijdens en na..

Dit is behoorlijk zuur..
 
Reactiescore
1.013
 
Reactiescore
1.728
Alle respect voor combino hoor, los van zijn behoorlijk misplaatste grap eerder dit jaar.

Maar met een DL is het fijn, als er naar behoren wordt gehandeld voor, tijdens en na..

Dit is behoorlijk zuur..

Welke grap ?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Eens met bappos die het eens is met Candiu ja
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Combino kan niet op het forum en er komt iets tussen. Hij biedt zijn excuses aan en hij zegt dat morgenmiddag online is.
Dank.

Ik ben nog niet thuis maar wil wel even mijn zegje doen aan zij die hier (al dan niet sarcastisch of humoristisch bedoeld) hun kritiek uiten of zich afvroegen waar de uitslag blijft. Ik ben altijd zeer coulant geweest tov. mensen die te laat hun lijstje ingediend hebben en wel met de volgende reden: het gaat hier over een liedjes-beoordeelwedstrijd op het obsoleet en bijna verlaten forum van een obscuur middeleeuws dorpenuitbouwbrowserspelletje, waar geen enkele beloning vasthangt aan eventuele winst. We doen dit enkel voor vermaak. Als je het zo serieus neemt, raad ik je aan om niet meer mee te doen.

Daarbij, hekel ik het feit dat sommigen uitspraken doen zonder iets over de situatie te weten. Ik weet dan ook niet wat er in jullie ziekelijke hoofd afspeelt of in welke zielige wereld jullie leven als jullie deze contest hoger in waarde achten dan een sterfgeval binnen naaste kring. Dat was alles wat ik wou zeggen, uitslag komt deze nacht nog online ofwel morgen.
 
Reactiescore
986
heel wansmakelijk dit @rukurt en @nonkel jos

dit stelt mij diep teleur deze reactie

Combino, laat je niet kennen en trek het je niet aan, ik (en nog veel anderen) staan aan jouw kant
 
Bovenaan