[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Reactiescore
1.577
het voldoet ook gewoon aan de voorwaarden dus waarover klaagt men dan?

van mij krijgt het 12 punten gewoon een steengoed nummer en daar draait het spel om
 
Reactiescore
1.777
Helemaal mee eens sommigen klagen gewoon om te klagen
 

Deleted User - 487974942

Guest
er is voldaan aan alle voorwaarden imo. we hoeven hier niet verder op in te gaan.
je moet de voorwaarden maar betwisten vooraf of er zelf slim op inspelen.
 
Reactiescore
338
Zoals antrax aanhaalde krijg je nu wel echt onbekendere nummers, op die paar na dan. Dus in vind die minder dan 5mil niet zo heel slecht.
 
Reactiescore
2.489
Anthrax is nu de playlist aan het luisteren, ik denk dat hij zijn 12 punten gaat gebruiken voor Frans Duits
 
Reactiescore
1.018
En wat te denken van Crazy. Fantastisch nummer, onder de 5 miljoen keer beluisterd, maar het origineel van Gnarls Barkley s maarliefst 578 miljoen (!!!!!) keer bekeken. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.

Lastig, want dat is niet afgebakend in de post met de regel.

Ik snap wat je bedoelt en bij een simpele cover zou ik het met je eens zijn, maar dit is mijns inziens een heel ander nummer in een andere stijl
 
Reactiescore
994
Reactiescore
1.018
Geen probleem, ik dacht dat je ook in een playlist kon zien hoe vaak een nummer beluisterd is maar dat dan weer net niet
 
Reactiescore
1.018
Mag ik voorstellen om het thema voor de volgende ronde 'HARD GAAN' te laten zijn? Ben benieuwd hoe mensen dat interpreteren
 
Bovenaan