[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest SEIZOEN 1

Reactiescore
986
dank voor de leiding combino! mooi initiatief en goed gedaan

bedankt ook aan alle stemmers! ik ben heel blij dat ik (tijdelijk) de eerste plaats kan bekleden en ik hoop dat ik volgende ronde kan bevestigen! succes iedereen
 
Reactiescore
1.525
GadverdMme jullie vieze fl*kkers geven jullie echt punten aan zon skeere pokoe als die van blond ja??? Ga ik next time toch ook met btje mainstreAm pokoe komen wollah. Vuile kishmets geloof mij jullie gaan zien wij zijn NUMMER 1 MAROKKO!’nn
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
GadverdMme jullie vieze fl*kkers geven jullie echt punten aan zon skeere pokoe als die van blond ja??? Ga ik next time toch ook met btje mainstreAm pokoe komen wollah. Vuile kishmets geloof mij jullie gaan zien wij zijn NUMMER 1 MAROKKO!’nn

A sahbi
 

Deleted User - 2265087

Guest
Uitslag ronde 1

Hallokes allen,

bij deze de uitslag van de eerste speelronde van de Tribal Song Contest vanuit de Ahoy Arena in Nederland. Allereerst wil ik jullie bedanken voor het keurig opvolgen van de regels, de uitzonderingen hierop waren @Calamus Incendium en @een niet dubieuze naam , omdat ze geen stemlijstje doorstuurden, blijft hun puntenaantal op 0. We zien zometeen welke gevolgen dit heeft. :)

Nu goed, Nederland (@bappos ) mocht deze eerste editie van het TSC organiseren. Helaas voor Nederland speelde dat niet in hun voordeel, het werd immers kansloos laatste op met een puntenaantal van slechts 18. Hierna volgden het kleine staatje Gibraltar (@Kerouac ) en de iets grotere staat Thailand (@chmegers ) met respectievelijk 25 en 31 punten. Wat verder vinden we Marokko van @Speeder. en Zwitserland van @een niet dubieuze naam die in eerste instantie op gelijke hoogte stonden met elks 33 punten, helaas voor dit laatste land tellen zijn puntjes niet mee (ripkes).

We fastforwarden eventjes naar de top 10:
Op een verdienstelijke 10e plaats vinden we de Seychellen van mezelf met een puntenaantal van 46. Hierop volgen Djibouti (@I like trains. ), Mongolië (@simeco ) en Saint Vincent en de Grenadines (@Pedik ) met respectievelijk 50, 58 en 60 punten. Voor we bij de top 5 aankomen, vermelden we @ItsDash die met Vaticaanstad en een liedje over de duivel een mooie 6e plaats veroverde met 66 punten.

Nu mag de spanning wel wat meer opgedreven worden... De eerste die we in de top 5 aantreffen is @Predator025 (Luxemburg) met 72 punten. Net uit de boot gevallen is @mohniels1 met een prachtig Duits liedje van Helene Fischer, die maar liefst 80 punten binnensleepte (op slechts 1 puntje van het podium).

We zijn aangekomen bij het podium:
Op plaats 3 vinden we het Polen van @anthraxxol met een mooi puntenaantal van 81, die het meesterwerk van Ava Max alle eer aandoet.
Op plek 2 vervolgens @Calamus Incendium (Finland) met 88 punten. Helaas diende hij geen lijstje in, wat dus betekent dat MOH het podium zal betreden en Anthraxxol nog een plekje hoger komt te staan.
En op het hoogste schavotje vinden we Wales (@materlotti ) met een overweldigend puntenaantal van 91. Proficiattekes!

Groetekes
Combino Pastasaus

PS: beginpost wordt zometeen aangepast en de nieuwe speelronde wordt zo aangekondigd.
PS2: Opmerkingen, felicitaties en dankwoorden mogen in het discussietopic :smile:

Waar is Zweden gebleven? :( Je gaat me toch niet vertellen dat dat 0 punten heeft gekregen? xD
 
Reactiescore
558
Ik moet zeggen dat het al langer wankelde, maar bij deze ben ik mijn geloof in de mensheid volledig verloren.

Mijn liedke heeft namelijk 185 puntekes te weinig ontvangen, en zelfs daarmee zou het nog oneer doen aan de grootsheid van het meesterwerk dat Sebastian is.
 
Reactiescore
1.013
Reactiescore
1.804
doorgestuurd
deze keer geen mongools keelzangnummer
helaas
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Mededeling

Bedankt allen om opnieuw mee te doen, in onderstaande spoiler vinden jullie de YouTube-playlist. Dit is de eerste 'anonieme' ronde, wat dus betekent dat je niet rechtstreeks op landen kunt stemmen. Daarom volstaat het om in je stemlijstje ofwel de naam van het liedje ofwel de artiest(en) te vermelden. Alvast bedankt!

Groetekes
Combino

DEADLINE STEMLIJSTJES 12/12 22:00
 
Reactiescore
1.728
Mededeling

Bedankt allen om opnieuw mee te doen, in onderstaande spoiler vinden jullie de YouTube-playlist. Dit is de eerste 'anonieme' ronde, wat dus betekent dat je niet rechtstreeks op landen kunt stemmen. Daarom volstaat het om in je stemlijstje ofwel de naam van het liedje ofwel de artiest(en) te vermelden. Alvast bedankt!

Groetekes
Combino

DEADLINE STEMLIJSTJES 12/12 22:00

Nice morgen maar even luisteren op het werk :)
 
Reactiescore
1.013
Ik ben benieuwd morgen (?)
 

Deleted User - 487976997

Guest
Ik ga nu bezig met de punten. Dit moet via mobiel ivm weekend weg. Ik hoop dat je hier niet te moeilijk over doet me ik een paar minuten later ben combino.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Uitslag speelronde 2

Vorige speelronde won Wales het TSC met ruime voorsprong, en dus heet ik jullie allen welkom vanuit de Motorpoint Arena te Cardiff. Deze week werd opnieuw druk gestemd, waarvoor opnieuw dank. Verder nemen we afscheid van rukurt en spiederke, die aangaven hier niet genoeg tijd en zin voor te hebben en verwelkomen we in hun plaats candicute, die deelneemt voor IJsland. Maar laat ons niet teveel tijd verspillen en meteen overgaan tot de uitslag.

Op een allerlaatste plaats treffen we @Capricorno aan voor Zweden met 12 punten, helaaskes kon niet iedereen haar nummer evenveel appreciëren. Voorlaatste is geworden Oeganda (@killingsspreeee ) met 17 punten. Nog iets verder staat @ItsDash (Vaticaanstad) met 27 punten. Hierna vinden we @Kerouac (Gibraltar), @bappos (Nederland), @miketijger (Canada) en @mohniels1 (Duitsland) met elk respectievelijk 32, 34, 35 en 37 punten.

@Kitana (België) was normaal gezien de eerste in de top 10, maar omdat hij niet stemde, neemt @I like trains. (Djibouti) zijn plek in, met 46 punten. @Candiu (IJsland) debuteert meteen op plek 9 met 51 punten. @simeco , deze keer niet met mongoolse keelzangen, neemt plek 8 in met 54 punten. Tussen plek 8 en plek 7, dewelke voor @Calamus Incendium (Finland) is met 67 punten, is een kloofje van maar liefst 13 punten! @anthraxxol (Polen) kan zijn kunstje van vorige ronde niet herhalen en moet vrede nemen met een zesde plek, weliswaar met 70 welverdiende punten. De eerstvolgende, op plek 5, zijn de Seychellen van mezelf met 72 punten. En plek vier wordt bekleed door Thailand (@chmegers ) met 83 punten.

Nu komen we pas aan bij het spannendste deel van deze speelronde. Ik zal jullie niet meer in spanning laten. @Predator025 (Luxemburg) neemt de 3e plek in met 87 punten. Op een ondankbare tweede plek vinden we @Pedik (Saint Vincent en de Grenadines) met 90 punten. Maar de onbetwiste nummer 1 is weeral @materlotti , de afgevaardigde van gastland Wales, die zijn topscore van vorige ronde verbetert tot 98 punten. Opnieuw gefeliciteerd aan alle deelnemers, maar meer bepaald aan zij die op het podium staan!

Zo, dit was het alweer voor speelronde 2. In de spoiler hieronder vinden jullie de ingezonden liedjes gekoppeld aan de deelnemende landen:
Chmegers (Thailand): Mad World - Gary Jules
Calamus Incendium (Finland): The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
Combino Pastasaus (Seychellen): Technotronic - Pump Up The Jam
I like trains. (Djibouti): Eminem - River ft. Ed Sheeran
Pedik (Saint Vincent en de Grenadines): My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade
Bappos (Nederland): The Fray - Over My Head
Anthraxxol (Polen): Avril Lavigne - What The Hell
Simeco (Mongolië): The War on Drugs - Red Eyes
Materlotti (Wales): Somewhere over the Rainbow - Israel "IZ" Kamakawiwoʻole
MOHniels1 (Duitsland): Erika WW2 Marching Song
Dash (Vaticaanstad): Led Zeppelin - Sick Again
Kerouac (Gibraltar): Santan Dave - Screwface Capital
Killingspreee (Oeganda): Maddie & Tae - Girl In A Country Song
Miketijger (Canada): Bruno Mars - Just The Way You Are
Kitana (België): Abstract - Neverland
Predator025 (Luxemburg): Paul McCartney - Hey Jude
Capricorno (Zweden): Avantasia - The Seven Angels
Candiu (IJsland): Daði Freyr - Think About Things

Opmerkingen en felicitaties mogen in het discussietopic. Nogmaals bedankt om opnieuw mee te doen!
De beginpost wordt zo snel mogelijk aangepast.


Groetekes
Combino Pastasaus
 
Bovenaan