[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest 2021

Deleted User - 487976997

Guest
Blijkbaar zijn er voldoende mensen met een goede smaak! Dank.

Overigens @Candiu kun je nog even naar de medaillespiegel kijken, die klopt volgens mij niet. Blond heeft niet gewonnen, zodoende 8 en ik 4. Juist leuk als er eens een ander wint toch :eek2:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Mensen die bij een TSC contest nummers overrated queen nummers gaan insturen vallen niet serieus te nemen @Predator025
 
Reactiescore
1.283
Ben het wel eens met kalemus. Als je een nummer uit de top 100 van de top 2000 instuurt, scoort dat nummer per definitie hoog. Das dus easy scoren.
 
Reactiescore
1.014
Ben het wel eens met kalemus. Als je een nummer uit de top 100 van de top 2000 instuurt, scoort dat nummer per definitie hoog. Das dus easy scoren.
Prima om dat dus niet te doen voor de komende rondes.

Wil graag iedereen mee laten doen...met plezier :)
 
Reactiescore
1.804
Ben het wel eens met kalemus. Als je een nummer uit de top 100 van de top 2000 instuurt, scoort dat nummer per definitie hoog. Das dus easy scoren.
Had jij niet Rolling Stones ingestuurd in de eerste ronde?
 
Reactiescore
1.693
Ben het wel eens met kalemus. Als je een nummer uit de top 100 van de top 2000 instuurt, scoort dat nummer per definitie hoog. Das dus easy scoren.
ja het is dan ook opvallend te noemen dat er mensen zijn die er 12 punten voor geven en het verwerpelijke gedrag in stand houden. zoiets zou jij nooit doen dash dat doet me deugd
 
Reactiescore
1.283
Had jij niet Rolling Stones ingestuurd in de eerste ronde?
Klopt, met als dikke knipoog naar vaticaanstad. Ik profileer me vooral als themakanaal.
ja het is dan ook opvallend te noemen dat er mensen zijn die er 12 punten voor geven en het verwerpelijke gedrag in stand houden. zoiets zou jij nooit doen dash dat doet me deugd
Omdat het ook een goed nummer is, maar als we afspreken met zijn allen vooral orgineel te proberen te zijn door ofwel dicht bij het land te blijven ofwel een verwijzing naar het land te maken is dat toch prima?
 
Reactiescore
1.014
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Ronde 4

Daar is de beloofde afspeellijst van vandaag voor speelronde 4.

Graag weer een puntenlijstje zoals omschreven in Spoiler Regels aan het begin van dit topic. Dit keer graag inleveren voor vrijdag 8 januari 22:00uur.

Veel luister plezier! En een tip voor de snelle Jelle’s onder ons. Luister een heel nummer af <3
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Dat is dus morgen. ;)
 
Reactiescore
1.731
Is het een dag vervroegd? Ik dacht dat het pas op de 9e ingeleverd moest worden. Ik heb me daar helemaal op geanticipeerd.
 
Reactiescore
1.014
Uitslag ronde 4

Thailand
en Duitsland hebben het druk met andere dingen gehad. Ondanks de goedscorende inzending van Thailand, waardoor het op een 3e plek eindigde, krijgt het land geen punten. In het overzicht zakt dit land dan ook 6 plaatsen. Duitsland scoorde sowieso niet hoog vergeleken met de top 3 en zakt dan ook 4 plaatsen in het algemeen klassement.

Dit gezegd te hebben kijken we naar het land die deze ronde het weer uitermate goed heeft gedaan. Er werd over gesproken op t forum, in discord en zelfs de puntenlijstjes die werden doorgestuurd hadden soms een behoorlijk begeleidend schrijven. ^^
Het nummer Cold little heart scoort maar liefst 108 punten. Dit is opzich niet bijzonder , gezien het land wat verantwoordelijk is voor dit nummer dit zelfde aantal punten had in ronde 3. Maar nu wordt er mee gewonnen (!) en scheelt het 28 punten met de nr 2. Wales kreeg dan ook 6x 12 punten!
@materlotti heeft een gave wat betreft goedscorende nummers inzenden.

@Predator025 scoort de 80 punten voor een 2e plek met het nummer Run to the water.

Vaticaanstad en Gibraltar lagen samen op koers voor de nr3. Tijdens de puntentelling bleef het tot het einde spannend en scheelt het dan ook maar 1 punt. @ItsDash wint nipt met 60 punten en haalt 1 medaille binnen. @Kerouac valt net buiten het podium en eindigt met 59 punten op een 4e plek. Zij stijgen dan ook de meeste plekken in het algemeen klassement.

Waar Finland ( @Calamus Incendium ) zich eerst wilde afmelden voor de gehele competitie, heeft dit land toch meegedaan en weer meer punten gekregen. Dit land zal dit moeten zien als een overwinning en come back. On vähäkin tyhjää parempi.

Welk land gaat de strijd aan met Wales, uiteindelijk scheelt het maar 55 punten om dit land van de troon te stoten. Of hebben we er vrede mee en gunnen we @materlotti deze plek.

Hieronder het lijstje met inzendingen van elk land
MaterlottiMichael Kiwanuka - Cold little heart
AnthraxxolSuzan en Freek - Als het avond is
PedikTBEP - I gotta Feeling
PredatorLive - Run to the water
MohnielsScooter - Jumping all over the world
Combino PastasausObskür - Bayside
ChmegersLaura Marling - What he wrote
simecoRebellion - Arcade Fire
i like trainsBloodhound Gang - Uhn Tiss
its DashPaolo Nutini - Iron Sky
MiketijgerJames Blunt - You're Beautiful
Calamus IncendiumSoft Cell -Torch
KerouacHollow Coves - The Woods
BapposFort Minor - Remember the name
KillingsspreeeeJeremy Zucker - Supercuts
CapricornoRide the sky - A Smile from heavens eye
CandiuJeremy Loops - Til I found you

Ronde.4.gif
KLAAR VOOR RONDE 5?
Stuur je nummer weer in voor vrijdag 15 januari 22:00uur
Zaterdag 16 januari zal er een nieuwe afspeellijst klaar staan!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan