[Speeltopic] TSC Seizoen 6

Reactiescore
1.013

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
C

ik ben er namelijk niet voor om nummers te beperken tot 1 genre of tijd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Er zijn verschillende liedjes die boven de miljoen views zitten op een ander filmpje op youtube wat jammer hier stem ik niet op?
 
Reactiescore
1.013
van lily collins en sera
sera haar originele clip heb ik gecheckt. Zoals ik al bij elk “lyric achtige clip” heb moeten doen. Maar die is gewoon onder de 1 milj.


En die van Lily is al het origineel, dus ik zie het probleem niet. De clip waar jij het over hebt staat ergens op plek 10 als je er naar zoekt? En is het zelfde nr maar dan met Spaanse lyrics.

Maar voel je vrij om die mensen een berichtje te sturen als de uitslag bekend is ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
sera haar originele clip heb ik gecheckt. Zoals ik al bij elk “lyric achtige clip” heb moeten doen. Maar die is gewoon onder de 1 milj.


En die van Lily is al het origineel, dus ik zie het probleem niet. De clip waar jij het over hebt staat ergens op plek 10 als je er naar zoekt? En is het zelfde nr maar dan met Spaanse lyrics.

Maar voel je vrij om die mensen een berichtje te sturen als de uitslag bekend is ;)
Welneen bij sera heeft het 2e clipje als je het opzoekt 1,4miljoen, en bij lily colins 4,6miljoen? Idd spaanse lyrics in de clip maar het lied is wel gewoon nog steeds in het engels gezongen. Het is toch niet omdat youtube het op de 2e plek zet dat de view count regel niet meer van toepassing is? :d
 
Reactiescore
1.013
Welneen bij sera heeft het 2e clipje als je het opzoekt 1,4miljoen, en bij lily colins 4,6miljoen? Idd spaanse lyrics in de clip maar het lied is wel gewoon nog steeds in het engels gezongen. Het is toch niet omdat youtube het op de 2e plek zet dat de view count regel niet meer van toepassing is? :d
Ok dan doen we geen view counts meer, gezien ik niet alle versies ga checken van een liedje wat iemand instuurt :like:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Omdat 3 kwart van dit forum idioten zijn maatje dit is niet mijn fout
 
Reactiescore
1.013
Ronde 4:

Heb ze binnen van:
Anthraxxol
Denduvel
Mali ✅ C
Joker ✅ C
Hannibal Lecter ✅ D
Rob ✅ C
Twinkle ✅ C
Chmegers
Bappos
Blond
CI
Moh
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ge moet punten geven blond
 
Reactiescore
1.013
Ik hoop de 7 lijstjes morgen te ontvangen. :p
 
Bovenaan