[Speeltopic] TSC Seizoen 6

Reactiescore
1.013
Ronde 5

Afspeellijstje:
https://m.youtube.com/playlist?list=PLcJDj7DSXseucCrKwB4A47OxwPTF1Tscm

Puntenlijstje EN nieuw liedje Ronde 6 (songfestival, geen winnaars!) graag sturen uiterlijk zaterdag 3 juni!

Klopt er is één liedje minder. Er zal dus 1 liedje en je eigen niet in jouw puntenlijstje staan.

Lijstje + liedje binnen van :
Mali ✅ ✅
Rob ✅ ✅
Joker ✅ ✅
Twinkle ✅ ✅
Blond XX
CI ✅ X
Dr Hannibal Lecter ✅ ✅
ChMegers ✅ uitgeschreven
Bappos ✅ ✅
Den Duvel ✅ ✅
Anthraxxol ✅ ✅
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Hahaha heerlijk, leeft dit weer?
 
Reactiescore
1.013
Reactiescore
241
Lijkt me wel weer eens leuk, het is inmiddels jaren geleden ;) Wat wordt er van me verwacht?
 
Reactiescore
1.013
Lijkt me wel weer eens leuk, het is inmiddels jaren geleden ;) Wat wordt er van me verwacht?
Lees even de beginpost voor de thema’s. Dan kan je nog mee doen vanaf volgende ronde.

Nu is ronde 5 bezig en de afspeellijst met liedjes is al bekend. Dus vanaf ronde 6 kan je liedje insturen en daarna de afspeellijst beoordelen met
12,10,8,7,6,5,4,3,2,1 punten. Niet alle nrs krijgen punten.

Voeg me maar toe op discord
Candiu#3506
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Lees even de beginpost voor de thema’s. Dan kan je nog mee doen vanaf volgende ronde.

Nu is ronde 5 bezig en de afspeellijst met liedjes is al bekend. Dus vanaf ronde 6 kan je liedje insturen en daarna de afspeellijst beoordelen met
12,10,8,7,6,5,4,3,2,1 punten. Niet alle nrs krijgen punten.

Voeg me maar toe op discord
Candiu#3506
mag ik mijn puntenlijstje doorsturen op whatsapp ik heb namelijk geen discord??
 
Reactiescore
241
Mag ik het via de post sturen? Mijn elektriciteitnet heeft de griep.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat zijn wij mannen toch simpele wezens
 
Reactiescore
1.013
uhuh
 
Reactiescore
1.013
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.013
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.013
Shit man nog steeds 2 te gaan
Yes :)

En ik ga er niet meer achteraan. Iemand vertelde me dat ik moest genieten van de mooie dingen in t leven…en niet moet chagrijnen over mensen die geen lijstje en liedjes insturen :p :)
 
Reactiescore
1.728
Yes :)

En ik ga er niet meer achteraan. Iemand vertelde me dat ik moest genieten van de mooie dingen in t leven…en niet moet chagrijnen over mensen die geen lijstje en liedjes insturen :p :)
Fijn dat je iets met mijn tips doet.
 
Bovenaan