- Reactiescore
- 1.015
Ik mis ook ronde 8,9 en 10Ik mis Songfestival liedjes
Nog kans genoeg
Ik mis ook ronde 8,9 en 10Ik mis Songfestival liedjes
Ik ben er trots op dat ik Rob en blond 0 punten heb gegeven.
Hier krijgen jullie spijt van het is namelijk glashelder wat jullie nummers zijn deze rondeIk ook maatje wat een kutnummers waren dat
welke zijn dat?Er zijn verschillende liedjes die boven de miljoen views zitten op een ander filmpje op youtube wat jammer hier stem ik niet op?
van lily collins en serawelke zijn dat?
sera haar originele clip heb ik gecheckt. Zoals ik al bij elk “lyric achtige clip” heb moeten doen. Maar die is gewoon onder de 1 milj.van lily collins en sera
Welneen bij sera heeft het 2e clipje als je het opzoekt 1,4miljoen, en bij lily colins 4,6miljoen? Idd spaanse lyrics in de clip maar het lied is wel gewoon nog steeds in het engels gezongen. Het is toch niet omdat youtube het op de 2e plek zet dat de view count regel niet meer van toepassing is? :dsera haar originele clip heb ik gecheckt. Zoals ik al bij elk “lyric achtige clip” heb moeten doen. Maar die is gewoon onder de 1 milj.
En die van Lily is al het origineel, dus ik zie het probleem niet. De clip waar jij het over hebt staat ergens op plek 10 als je er naar zoekt? En is het zelfde nr maar dan met Spaanse lyrics.
Maar voel je vrij om die mensen een berichtje te sturen als de uitslag bekend is![]()
Ok dan doen we geen view counts meer, gezien ik niet alle versies ga checken van een liedje wat iemand instuurtWelneen bij sera heeft het 2e clipje als je het opzoekt 1,4miljoen, en bij lily colins 4,6miljoen? Idd spaanse lyrics in de clip maar het lied is wel gewoon nog steeds in het engels gezongen. Het is toch niet omdat youtube het op de 2e plek zet dat de view count regel niet meer van toepassing is? :d
Rob waarom zit jij altijd en overal te zeiken ?