Troll klachten aan TW

Reactiescore
3.537
@Poo. als CO-Manager heb je een voorbeeld functie t.o.v je community. Ik vind je te afwezig op deze wereld, graag wat meer post's danku!
 
Reactiescore
3.537
Hier heb je er eentje.

En niets nuttigs te vertellen voor ons dan? Jij moet ons op dit AF wel leiden naar grote succes dat is je verplichting en verantwoording t.o.v ons! Misschien moet ik eens gaan praten met je overste de eend :eek:
 
Reactiescore
746
En niets nuttigs te vertellen voor ons dan? Jij moet ons op dit AF wel leiden naar grote succes dat is je verplichting en verantwoording t.o.v ons! Misschien moet ik eens gaan praten met je overste de eend :eek:

Naab zijn is pro zijn!
 

DeletedUser74005

Guest
Naab zijn is pro zijn!

Ik wil graag een klacht indienen over Poo.. Hij gebruikt namelijk beroemde uitspraken van andere spelers (zoals hierboven) zonder credits te geven aan de oorspronkelijke auteur. Dit is PLAGIAAT!
 
Reactiescore
3.537

DeletedUser74005

Guest
Ik heb trouwens wel een serieuze klacht... Ik kan op bepaalde pagina's van het forum niet naar beneden scrollen.. Echt irritant. Meer mensen last van? :S
 
Reactiescore
1.468
Niet eerder gehoord. Zou je eens je cache en cookies kunnen verwijderen in je webbrowser? Blijft het probleem zich dan nog steeds voordoen?
 

DeletedUser68954

Guest
Niet eerder gehoord. Zou je eens je cache en cookies kunnen verwijderen in je webbrowser? Blijft het probleem zich dan nog steeds voordoen?
Deze post ziet hij niet... door het niet naar beneden kunnen scrollen:rolleyes:
 

DeletedUser74005

Guest
Niet eerder gehoord. Zou je eens je cache en cookies kunnen verwijderen in je webbrowser? Blijft het probleem zich dan nog steeds voordoen?

Het probleem blijft.. maar alleen op mn pc, dus dat is het gekke. Bij andere websites lijk ik er geen problemen mee te hebben.

Ps, quote mn bericht svp als je reageert, anders krijg ik er geen melding van. Wel bedankt voor het meedenken :)
 
Bovenaan