Troll klachten aan TW

Reactiescore
3.536
De titel zegt het zelf, troll staat er maar bij omdat de AF modjes en TW baasjes het anders te serieus opvatten en het meteen dichtgooien. Voor alle duidelijkheid het hoeft zeker niet serieus te zijn maar het mag wel ofc!
 
Reactiescore
3.536
Ik zal beginnen en daarom eigenlijk op het idee van dit topic gekomen, die bot controle komt echt veel te veel he tegenwoordig. Niet alleen moet ik mijn farmbots de hele tijd opnieuw aanzetten, zelfs als ik ni aan het farmen ben komt die om de zoveel minuten. Idc about riviren en nee ik wil de winkelpui'n of wat was het niet aanduiden. Precies Dora die ons van die retard opdrachten geeft 'zie jij welke kant we opmoeten' ik krijg nog liever Poo. zijn serie, hoe noemt die ook alweer
sddefault.jpg
 
Reactiescore
207
Ik zal beginnen en daarom eigenlijk op het idee van dit topic gekomen, die bot controle komt echt veel te veel he tegenwoordig. Niet alleen moet ik mijn farmbots de hele tijd opnieuw aanzetten, zelfs als ik ni aan het farmen ben komt die om de zoveel minuten. Idc about riviren en nee ik wil de winkelpui'n of wat was het niet aanduiden. Precies Dora die ons van die retard opdrachten geeft 'zie jij welke kant we opmoeten' ik krijg nog liever Poo. zijn serie, hoe noemt die ook alweer
sddefault.jpg
Teletubbies :D
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zou graag een copyright zetten op het woord Poohlitie.
Vind nog altijd dat er meer waardering voor mn grap moest komen dus ik ga hem vanaf nu vaker gebruiken.
 
Reactiescore
3.536
Nieuwe klacht: GA topic mag wel eens ge opent worden nu, ik overweeg zelfs een lijstje te maken!
 
Bovenaan