Troll klachten aan TW

DeletedUser77691

Guest
d121622f8d0ce57900d34fc0cd535cfa.png

Nee dit is mooi :D
 

DeletedUser73158

Guest
er kunnen geen 6 punten tussen zitten eig want je doet r elke keer 4 bij als ik het niet fout heb :p

Bij bombardement kan dat wel!

aangezien je daar 1250 punten moet hebben

1250:4= 312,5

dus houd je 2 punten over en die worden automatisch bij de volgende "ronde" gerekend
 
Reactiescore
1.015
Anders moet je nog wat potjes schaak gaan verliezen? Jezus wat irritant. Er staat trouwens VIND en niet vindt dus STFU aub dankuwel.

Zegt diegene die destijds kansloos verloor van me :D. Geweldig Jannes!

Er moet juist vindt staan en niet vind zoals jij het zette, pannenkoek.

Ik vind dat Beast nu PP moet krijgen van Jannes voor het vindten van de fout...

dt fout intended

Ik ben het hier wel mee eens. Schrijf maar over!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.576
Jij wou zo nodig om 3 uur snachts tegen mij spelen toen ik half aan het slapen was! IK OWN JE ANDERS GEWOON IN HET SCHAKEN HOOR.

Ik heb nog maar 1 pp staan en die kreeg ik van Duckje, die is mij alles waard, zal hem nooit afgeven!
 
Reactiescore
1.015
Jij wou zo nodig om 3 uur snachts tegen mij spelen toen ik half aan het slapen was! IK OWN JE ANDERS GEWOON IN HET SCHAKEN HOOR.

Ik heb nog maar 1 pp staan en die kreeg ik van Duckje, die is mij alles waard, zal hem nooit afgeven!

Tuurlijk Jannes. Net alsof het enkel voor jou 3u 's nachts was ...
 
Reactiescore
3.576
HOE KOMT HET DAT IK MEERDERE CITATEN niet kan invoegen, slechts her rangschikken van volgorde. OF ZIE IK IETS OVER HET HOOFD?
 
Reactiescore
3.576
2065625ab728414e812d6932d08eedaf.png

(Drukt op citaten invoegen)

a6f46ed9e2d8402290c53037a460f786.png

Geen knopjes om ook effectief in te voegen. (Scrolt naar onder zie voglende foto)

09edcb91378d4b3f8e8dba6739ae084b.png

Nog altijd geen invoeg mogelijkheden. Ben ik nu dom of ligt het aan TW? Beiden kan ook?
 
Reactiescore
746
Wat Jannes vermeld is overigens een gekende bug. Als je 'bewerkscherm', om het zo even te noemen, te lang is valt die onder het scherm weg, waardoor je niet op de knop 'citaten invoegen' kan klikken.

Even je scherm uitzoomen en inzoomen verhelpt dit:
--> helemaal naar beneden scrollen
--> ctrl -
--> scroll weer naar beneden
--> ctrl + en de knop zou weer zichtbaar moeten worden.
 
Reactiescore
1.015
Citaten invoegen hoeft zelfs niet. Naast de 'leuk' knop staat citaat. Alle posts die je wilt, druk je daar op citeer en bij de laatste reageer. Heb je ze allemaal in 1x. Je kan ook gewoon alles copy pasten en dan bewerken.
 
Reactiescore
3.576
Het inzoomen en uitzoomen werkt rima, danku Poo, en neem het mee terug in de raad van TW als werkpuntje!
 
Reactiescore
3.576
Om het topic nog maar eens te gebruiken, ben ik de enige die zich enorm hard stoort aan de immens vele bot controles sinds de afgelopen dagen?

Mag echt wel een pak minder.
 
Bovenaan