[Afgekeurd] Troepen -> verdediging/ondersteuning

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 50 96,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    52

DeletedUser

Guest
Troepen -> verdediging is een erg handige functie, alleen kan die nog vele malen handiger. Dit door ten eerste een zoekfunctie in te stellen net zoals dat bij inkomende bevelen het geval is, een filter die dus alle andere dorpen weghaalt en enkel diegene laat staan waar de string waarop je zocht, in staat. Hierdoor kan je snel OS van een stamgenoot terugsturen. Bij ondersteuningen moet ook een filter komen, zodat je snel OS die bij een stamgenoot staat terug kan halen.

Ten tweede moet er per dorp één vinkje zijn dat alle OSes aanvinkt (voor dat specifieke dorp). Nu is er dus geeneen van deze functies, wat betekent dat als ik een deel van mijn OS wil terugsturen zonder mijn bevelen te hernoemen, of als een VV de bevelen niet goed hernoemd heeft, ik heel de lijst moet afgaan, alles waar geen incs meer op lopen handmatig moet aanvinken (en dan nog oppassen dat ik geen deff terugstuur die niet terug mag...) en dat is een heel gedoe en tijdsverlies terwijl het gewoon veel sneller en simpeler kan.

En bij ondersteuningen moet je dorpen die OS hebben in één bepaald dorp kunnen groeperen volgens dat ene bepaalde dorp.

Als iemand het niet snapt kan ik evt nog wel een screen ofzo maken maar denk dat het zo wel duidelijk is.
 

DeletedUser62766

Guest
zijn dit niet dingen die met sangu package kunnen? anders snap ik je idee niet
 

DeletedUser

Guest
Ja sommige dingen hiervan kun je met sangu (al werkt het niet goed). Echter duw je nadat je met sangu gefiltert hebt op alles aanvinken, dan vinkt hij alles aan en niet enkel wat je gefilterd hebt, kortom helpt niet...
 

DeletedUser

Guest
Ik raad je aan om even reclame voor dit topic te maken: Er zijn zeer weinigen, en zeker al met deze nieuwe update, die het (helaas) het ideeënforum niet bezoeken. Zet het in je handtekening ofzo, en je zal zien -> veel meer stemmen :)
 

DeletedUser

Guest
Dit idee heb ik al meerdere malen aangekaard bij de maker van het Sangu Script. Helaas is het er nooit ingekomen.

Sorteren op speler etc. etc. handige functie, laat het er maar eens doorkomen :)
 

DeletedUser66036

Guest
Ik hoop dat ik het snap :)

Ik ben dit probleem nog niet echt tegengekomen, maar het klinkt handig, dus ik stem maar ja :)
 
Reactiescore
1.367
een script is iets extras en is altijd trager dan als TW het maakt :)
 
Bovenaan