Troepen ontslaan

DeletedUser

Guest
Innogames heeft het zo gemaakt zodat je die troepen niet zou kunnen weg doen en hem dan overnemen. Het nut ervan snap ik persoonlijk niet aangezien je ook gewoon de troepen kan wegsturen.
 
Reactiescore
7
Innogames heeft het zo gemaakt zodat je die troepen niet zou kunnen weg doen en hem dan overnemen. Het nut ervan snap ik persoonlijk niet aangezien je ook gewoon de troepen kan wegsturen.

Schijnveiligheid noemen ze dat, he :p
 

DeletedUser73455

Guest
Mja massa ontslaan gaat toch nog wel stukje sneller dan zoveel duizenden dorpen weg sturen :p

Mwuah, massa ontslaan heeft tijd nodig. Gewoon alle troepen wegsturen kost minder tijd dan 24 uur wachten om een boel troepen te ontslaan :p! Dus daarom snap ik niet waarom je wel troepen kan wegsturen en niet kan ontslaan. Aan de andere kant ook weer wel, want als degene die bijvoorbeeld op vakantie is de opdracht geeft om wat te edelen of te farmen is het wel handig als je de troepen dan wegsturen :p!
 

DeletedUser61042

Guest
Of er moet knop komen dat je het kan instellen net zoals met pp maar dat zou wel overdreven zijn vind ik :p
 
Reactiescore
111
Loop die paar troepen die je wil ontslaan gewoon eff dood joh :p
 

DeletedUser72457

Guest
Dus ze werkeloos maken en er dus voor zorgen dat ze geen eten meer kunnen kopen en dus dood gaan samen met hun familie en de andere ontslagene is wel leuk? Sadist..

Grapje...
 
Reactiescore
6
Bovenaan