troepen in bonusdorp

DeletedUser

Guest
Als ik me nog goed kon herrineren, kon dat niet.

Maar eigenlijk kan het altijd, maar dan is het ondersteuning van andere mensen.
 

DeletedUser8526

Guest
als ik het goed heb begrepen staan er WEL mannetjes al het dorp van niemand is, kan je WEL mannetjes trainen en kan er OOK ondersteuning staan (zoals normaal)
 

DeletedUser

Guest
ik had het zo gehoord. Als het bonus dorp bijv. 3.400 punten heeft

zullen er 340 speer, en 340 zwaard in staan.
 
Reactiescore
1.729
volgens mij alleen als er staat 10% snellere troepen productie volgens mij
 

DeletedUser8526

Guest
het was zo dat barbarendopjes MEEGROEIDEN en geen mannekes produceerden toch?
 

DeletedUser

Guest
Als ik het me goed herrinerde van World 13 op .net, maken bonus dorpen en barbaren dorpen WÉL! troepen.
 
Reactiescore
1.729
bonus niet ik v iel heletijd zon bonus dorp aan maar heb nooit een troep gekild
 

DeletedUser

Guest
Hmm okey, nouja ik had er 1tje naast me die steeds 10 speer had :S
 

DeletedUser8521

Guest
Als ik het me goed herrinerde van World 13 op .net, maken bonus dorpen en barbaren dorpen WÉL! troepen.

Fout, is nog besproken in het tw.net forum: barbarendorpen, verlaten dorpen en bonusdorpen maken GEEN troepen.

Edit: dit is een citaat van het .net forum:
I dont know how many times I have read a post by Morthy or someone else saying the truth but here it is. Abandons and bonus villages DO NOT BUILD TROOPS if it is a village that was played before and is abandoned now it has the troops that were build in it, but DOES NOT GENERATE MORE TROOPS
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1449

Guest
Mensen, lees gewoon even de wereld instellingen kom op, het is allemaal al duidelijk uitgelegt dat de verlaten bonus dorpjes en normale verlaten dorpjes GEEN troepen maken, ze maken alleen gebouwtjes, maar dat gaat waarschijnlijk veel langzamer als wij zelf.
 

DeletedUser

Guest
in een dorp van 3k6 punten ( barbarendorp ) staat 3.6k speer en 3.6k zwaard

Als je dat leeg krijgt komen er geen troepen bij of dergelijke.
( Eventueel ondersteuning van andere spelers miss ;) maar niets van het dorp zelf )



oke WTF is dit dan?
 

DeletedUser

Guest
Dat is in de andere werelden. IN deze wereld is dat niet zo.
Hoewel er wel muren gebouwd worden dus let daar op.
En dan zijn er natuurlijk ook spikers. Die ondersteunen jouw barbarendorpje om je van je troepen af te helpen
 

DeletedUser8526

Guest
das n goed idee... moet ik ook eens doen... dan kan je een dorpje bezetten tot je een edelman hebt als het ware
 
Bovenaan