Troepen/Grondstoffen

DeletedUser

Guest
Meningen van noobs ook niet:rolleyes:
Mooi dat je zelf al loopt af te kraken hoef ik dat iig niet meer te doen:)

Onze spelersnaam is een anagram van de voornamen van de 4 oorspronkelijke spelers.
Ludo's naam komt daarin niet voor.
De reden waarom je mij als slaaf gaat bestempelen, ontgaat me volledig.

Ja dus de Europeanen kwamen toch ook veel later in streken van Afrika en toch waren de oorspronkelijke bewoners slaven geworden?
 

DeletedUser

Guest
Ja dus de Europeanen kwamen toch ook veel later in streken van Afrika en toch waren de oorspronkelijke bewoners slaven geworden?

Aangezien een beschaafde aproach niet werkt bij jullie soort, zal ik mij tot een ander niveau begeven.
Het niveau dat meer bij een slaaf hoort.

Och jonge rot allemaal op stuk pretentie noobs losers ik ben de beste zelf slaaf gtfo stfu losers stukske noob
 

DeletedUser40933

Guest
Aangezien een beschaafde aproach niet werkt bij jullie soort, zal ik mij tot een ander niveau begeven.
Het niveau dat meer bij een slaaf hoort.

Och jonge rot allemaal op stuk pretentie noobs losers ik ben de beste zelf slaaf gtfo stfu losers stukske noob

Ik zie dat Ludo besmettelijk is.
 

DeletedUser

Guest
Ow wacht, ik zie iets, het zijn, ff kijken ..... 2 kleine kinderen die ruzie maken :rolleyes:
 

DeletedUser40933

Guest
Ik zie de humor helaas al maanden niet meer in jouw post.
Misschien eens aan wat zelfreflectie doen als je jezelf zo de max vindt.

Het is niet omdat jij niet kan lezen dat er niks staat.

Zinnetje om over na te denken. Maar goed, who am I kidding je hebt al zo vaak blijk gegeven van een ongelofelijke idiootheid. Ik kan beter tegen de muur gaan praten.

Ik zie dat jullie beiden wel besmet zijn door de afzeikbacterie.

Heb ik al lang hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Het is niet omdat jij niet kan lezen dat er niks staat.

Zinnetje om over na te denken. Maar goed, who am I kidding je hebt al zo vaak blijk gegeven van een ongelofelijke idiootheid. Ik kan beter tegen de muur gaan praten.

Dat kan ik van jullie ook zeggen, steeds afkomen met ongegronde opmerkingen die zoals steeds nergens op slaan.
Als je denkt de enige te zijn die tegen een muur staat te praten, ben je fout.
 

DeletedUser40933

Guest
Dat kan ik van jullie ook zeggen, steeds afkomen met ongegronde opmerkingen die zoals steeds nergens op slaan.
Als je denkt de enige te zijn die tegen een muur staat te praten, ben je fout.

muur2-781391.jpg
 

DeletedUser

Guest
Zozo, wat een discussies.. back ontopic, hoeveel hebben jullie gefarmd in totaal? hiero rond de 155 mil..^^
 
Bovenaan