[Stam] Trinity W67 [150pp]

DeletedUser80165

Guest
1. De tekst: Trinity (Eventueel de stamafkorting: 3% er ook nog in verwerken.
2. Kleurencombinatie(s): Vrij
3. Thema: Rondom het logo van trinity
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Alle soorten plaatjes rondom deze logo's. Veel voorbeelden van te vinden als je googled op Trinity. Maar als je zelf leuke ideeën hebt waardeer ik dat zeker ook!
2000px-Coa_Illustration_Cross_Triquetra.svgcopy-5a4673df4e4f7d003a39b65a.png cropped-New-Mountain-Logo.jpg download.png
5. Deadline: Zsm
6. Prijs/gift: 150pp
7. Favoriet tot nu toe: /
 

DeletedUser80603

Guest
kyTwEc.png

Uh ja i tried maar ik zuig xd
Geen idee hoe ik met tekst moet omgaan. Iemand die bereid is om me te helpen mag me altijd pm'en, thanks :)
 

DeletedUser80603

Guest
Je moet een shade gebruiken, dan springen die letters een stuk beter uit.
Thanks! Is inderdaad al een heus verschil.

kyTwEc2.png

Shade erop gedropt, beetje met de kleuren gespeeld. Weet niet of het de stap in een richting is, of het nu de goede of verkeerde richting is. Feedback altijd welkom :)
 

DeletedUser80165

Guest
Ziet er al goed uit, bedankt. Vind alleen het plaatje zelf wat wazig, niet scherp genoeg.
 

DeletedUser77658

Guest
q66m7t.png
 
Reactiescore
464
Shade erop gedropt, beetje met de kleuren gespeeld. Weet niet of het de stap in een richting is, of het nu de goede of verkeerde richting is. Feedback altijd welkom :)

Dat is het mooie van designen, je leert hoe dan ook weer wat bij en vaak blijft het ook gewoon proberen en proberen tot je zoiets hebt van jup dit is 'm ;) Probeer je ook te verdiepen in het maken van tags als ik je een tip mag geven, het is makkelijker om bepaalde styles en technieken toe te passen in een tag dan een profielplaatje.. Wat je daaruit mee krijgt kan je daarna weer toe passen in profielplaatjes
 

DeletedUser80603

Guest
Dat is het mooie van designen, je leert hoe dan ook weer wat bij en vaak blijft het ook gewoon proberen en proberen tot je zoiets hebt van jup dit is 'm ;) Probeer je ook te verdiepen in het maken van tags als ik je een tip mag geven, het is makkelijker om bepaalde styles en technieken toe te passen in een tag dan een profielplaatje.. Wat je daaruit mee krijgt kan je daarna weer toe passen in profielplaatjes

Aight, klinkt goed! Daar zal ik me eens in verdiepen!
 

DeletedUser73358

Guest
Thanks! Is inderdaad al een heus verschil.

Bekijk bijlage 14212

Shade erop gedropt, beetje met de kleuren gespeeld. Weet niet of het de stap in een richting is, of het nu de goede of verkeerde richting is. Feedback altijd welkom :)
Zit nu niet thuis, weet niet precies hoe het heet maar bij die tekst heb je volgens mij die contour en embross aangezet. Dit wordt standaard niet op zulke kleine TW-plaatjes gedaan en vind het ook niet mooi.

Zelf ben ik ook geen ster in de teksten, maar je zou de background image (copy) kunnen gebruiken en copy to clipboard doen, dan krijg je wat neutralere kleuren.

Als dat allemaal niet echt werkt, dan pak ik meestal simpelere kleuren voor de tekst.
 
Bovenaan