TribeRate

DeletedUser59973

Guest
Maar nu moet ik toegeven dat die kerel het verdomd goed doet. Dat jij zijn stats eerder als een lachertje afdoet , dat gaat heus niemand geloven, ook al doe je nog zo je best. Casper heeft interns ja, net zoals 95 procent van W25. Hij heeft echter al veel laten zien, wat je ook aan de stats kan zien:D

Bedankt :D

1e groeirang --> interns
2e ODA --> Core is veel langer 100% moraal tegenstanders
1e Rang --> zie interns

Dan nemen we mee dat hij een hele poos met meer dan 1 speler heeft gespeeld (extra farmslaafje)... en dan vind ik het niet zo indrukwekkend als jij doet voorkomen. In tegendeel. En ik kan niet wachten tot je niet alleen TW... maar ook het AF beu bent. Want veel heb je niet toe te voegen ^^ behalve dan je arm ergens naar binnen werken bij Casper en co... waar het licht niet schijnt ^^

Ik heb inderdaad een 25-tal dorpen geinternd en daar loop ik ook echt niet voor weg.
Maar jij vind dus idereen slecht, want iedereen internd wel eens.

Verder heb ik ook op vele spelers geen 100% moraal meer al vanaf maand 2, dus dat is onzin.

En een farmslaafje slaat al helemaal nergens op.
Als je een co neemt dan mag hij ook de rest doen, net als bij iedereen.
Geen farmslaafje dus, tenzij dat jouw idee van co's is.


Btw: Op welk account speel jij?
 

DeletedUser

Guest
Maar nu moet ik toegeven dat die kerel het verdomd goed doet. Dat jij zijn stats eerder als een lachertje afdoet , dat gaat heus niemand geloven, ook al doe je nog zo je best. Casper heeft interns ja, net zoals 95 procent van W25. Hij heeft echter al veel laten zien, wat je ook aan de stats kan zien:D

heuj ik hoor bij 5%
 

DeletedUser

Guest
Naam stam: Grace

Activiteit: 7/10
Betrouwbaarheid 5 /10
Gezelligheid 7 /10
Ligging: 7 /10
Oorlogen: 5 /10
Propaganda: 7/10
Rekrutering: 7 /10
Skills/Ervaring: 7 /10
Stabiliteit: 6 /10
Teamspirit: 5 /10

Mooiste actie: Vertel het eens. Wereld zakt wat weg, of is dat maar een gedacht?
Meest trieste actie: Farm 4 Life/Casper/Robske's capriolen :D
Beste stamspeler: Die speler wiens naam een wietsoort was :eek: :eek:
Backstabber/slechtste stamspeler: Robskeu/Farmvoortleveu & caspertjeu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan