Tribalwarskampioen Schaken

DeletedUser

Guest
Iedereen kan wel schaken, en de toernooien die we gehouden hebben, worden zelden afgemaakt.

Daarom heb ik het volgende concept bedacht. Een iemand is voor een bepaalde tijd de Tribalwarskampioen Schaken en is daarbij "King of the Hill" en kan uitgedaagd worden door anderen!

Ik wil wel beginnen als koning van de hill, dus wie daagt mij uit

Langste reeks gewonnen:
Jojor (4x)
Tim19 (1x)

Meeste keren Koning
Tim19 (2x)
Jojor (1x)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65747

Guest
Wel leuk om ook een lijstje bij te houden wie King of the Hill is
 

DeletedUser

Guest
Nou je daagt me uit, dus spelen we een match. De winnaar is de king of the hill en mag dus weer uitgedaagd worden door andere, de verliezer moet even wachten tot hij weer aan de beurt is om te spelen :). Ik denk dat het leukst is als de king altijd wit is en de uitdager altijd zwart.
 

DeletedUser

Guest
Leuk concept, al krijg je nu natuurlijk snel dat een aantal elitespelers altijd winnen en de mindere goden niet meer meedoen omdat er geen kans is. Ik daag je dan ook graag uit, Jojor!!!
 

DeletedUser

Guest
Nou je daagt me uit, dus spelen we een match. De winnaar is de king of the hill en mag dus weer uitgedaagd worden door andere, de verliezer moet even wachten tot hij weer aan de beurt is om te spelen :). Ik denk dat het leukst is als de king altijd wit is en de uitdager altijd zwart.

Goed idee, maar waar vind het plaats?

Leuk concept, al krijg je nu natuurlijk snel dat een aantal elitespelers altijd winnen en de mindere goden niet meer meedoen omdat er geen kans is. Ik daag je dan ook graag uit, Jojor!!!

I am first :D
 

DeletedUser72524

Guest
Ik hoorde dat Jojor al meteen verslagen is, dus nieuwe king of the hill :D
 

DeletedUser

Guest
Pardon Timon is de king of the Hill

Uitdagers:
1. Pugnator
2. Bikske
3. Westkip
4. Jojor
 
Bovenaan