Tribalwars weekblad

Reactiescore
4
Reactiescore
4
hij kan ademen onder water slimpie, kan je hem toch ni verzuipe

verzuipen kan altijd ik hou gwn zn muil open en knijp zn neus dicht, verzuiptie alsnog in water..
dan looptie vol met water:p
 

DeletedUser

Guest
Lmfao xD

Ik vrees dat karlak/partners hier laat zien dat zijn biologische kennis te wensen over laat en dat schedel al die tijd gelijk heeft gehad.

Ademhaling

Schildpadden hebben longen en moeten regelmatig ademhalen. Veel soorten hebben een lange nek om in dieper water te kunnen leven en enkele soorten hebben zelfs een verlengde, steel-achtige neus. Vrijwel alle schildpadden kunnen goed zwemmen maar houden dat niet lang vol; in te diep water kan een schildpad zelfs verdrinken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
pff, zielig kutschildpad ;)


Alle schildpadden hebben een bijzonder grote lever, het is het grootste inwendige orgaan. De lever ondersteunt echter niet alleen de spijsvertering door gal aan te maken maar speelt ook een rol als de schildpad in een omgeving met een zeer lage temperatuur terecht komt. Dit komt voor bij op het land overwinterende schildpadden. De lever scheidt dan verbindingen uit die een met antivries vergelijkbare werking hebben.

Schildpadden hebben net als veel hagedissen een urineblaas, die bij andere reptielen zoals krokodilachtigen en slangen ontbreekt. De urine wordt net als de ontlasting uitgescheiden door de cloacaholte, die gelegen is aan de staartbasis en dwars op de lichaamsas gepositioneerd is.

:p
 
Reactiescore
4
Lmfao xD

Ik vrees dat karlak/partners hier laat zien dat zijn biologische kennis te wensen over laat en dat schedel al die tijd gelijk heeft gehad.

Hehe , jij mag blijven :D

Alle schildpadden hebben een bijzonder grote lever, het is het grootste inwendige orgaan. De lever ondersteunt echter niet alleen de spijsvertering door gal aan te maken maar speelt ook een rol als de schildpad in een omgeving met een zeer lage temperatuur terecht komt. Dit komt voor bij op het land overwinterende schildpadden. De lever scheidt dan verbindingen uit die een met antivries vergelijkbare werking hebben.

Schildpadden hebben net als veel hagedissen een urineblaas, die bij andere reptielen zoals krokodilachtigen en slangen ontbreekt. De urine wordt net als de ontlasting uitgescheiden door de cloacaholte, die gelegen is aan de staartbasis en dwars op de lichaamsas gepositioneerd is.

Zn reet dus :p.
Karlak Just Owned By Turgon :D , and a little bit me :p

Als iemand slim mag doen is het turgon voortaan :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Zo ik heb gedaan met de examens. En ben weer van plan te schrijven :D (waarschijnlijk nog niet voor maandag...)

Nog altijd opzoek naar ideeën!!!!
 

DeletedUser62454

Guest
Als je me geld geeft kunnen we iets hierover regelen.

Wij leden van BWR,
de grootste stam op W20,

verklaren op grond van herhaaldelijke aanvallen door "Leonkings" op enkele van onze leden het volgende:

de oorlogstoestand tussen BWR en *L* die per direct van kracht is.

Hoogachtend,
Leden van BWR
 
Bovenaan