Tribalwars weekblad

DeletedUser57892

Guest
Je wilt een cockpit alleen dan zonder die laatste 3 letters ;D
 

DeletedUser

Guest
Hij is er nog :D
Ik zoek btw nog iemand van para. die zo een verhaaltje wilt schrijven :D
 
Reactiescore
4
Hij is er nog :D
Ik zoek btw nog iemand van para. die zo een verhaaltje wilt schrijven :D

pfffff. hoelaat sta jij op met examens mann:eek:.
ik lag rond 11uur nog te slapen hoor :)

had me examens pas rond 12.30-14.30^^
 

DeletedUser

Guest
Nice intervieuw, maar de meeste van je artikels bestaan vaak enkel uit intervieuws, misschien is het ook leuk om er m$eer én beschouwing van te maken met kaartjes, meer statistieken en én eigen stukje geschreven tekst met wat meer info
 

DeletedUser

Guest
Hij is er nog :D
Ik zoek btw nog iemand van para. die zo een verhaaltje wilt schrijven :D
ik wil wel :)

Tenzij je over the V. wil schrijven. Kan je beter een frontspeler interviewen

edit: Erg goed interview. Turgon kan je toch wel één van de nuchterste spelers van w20 noemen lijkt me
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
Entertaiment bureau, ik moest lachen. Nice interview, heel eerlijk en open. Bepaalde punten heeft hij gelijk in.
 

DeletedUser

Guest
pfffff. hoelaat sta jij op met examens mann:eek:.
ik lag rond 11uur nog te slapen hoor :)

had me examens pas rond 12.30-14.30^^

Mijn examens beginnen pas de 1de, en de dan nog zou ik zo vroeg moeten opstaan.

Nice intervieuw, maar de meeste van je artikels bestaan vaak enkel uit intervieuws, misschien is het ook leuk om er m$eer én beschouwing van te maken met kaartjes, meer statistieken en én eigen stukje geschreven tekst met wat meer info

Bedankt voor de feedback, ik zal dit ook zeker mee nemen naar mijn volgende artikel :)
 

DeletedUser

Guest
De stats van het artikel zijn een beetje krom, het lijkt nu alsof we voor staan terwijl we sinds de start van de oorlog eigenlijk meer verloren als we gewonnen hebben :p vinden wij natuurlijk niet erg dat het er zo in staat maar misschien is het een idee om de volgende keer de stats van de oorlog aan 1 van de spelers te vragen? Dat geeft van zoon oorlog toch een realistischer beeld.

Aangezien para. sinds ik het interview gedaan heb wel 3x van naam is gewisseld loopt het wat vreemd door elkaar heen met de namen Choice, Natoer en Para maar ik ben blij dat het artikel alsnog gepost is. Dan is mijn schrijven niet voor niks geweest.

Mocht je ons in de toekomst nog wat willen vragen of wat informatie nodig hebben dan houd ik me aanbevolen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je ons gewoon het beste als Para. kan benoemen :p De meeste snappen dan wel over welke stam het gaat ;)

Waarom is onze naam maandag trouwens niet veranderd!? :eek:
 

DeletedUser

Guest
De stats van het artikel zijn een beetje krom, het lijkt nu alsof we voor staan terwijl we sinds de start van de oorlog eigenlijk meer verloren als we gewonnen hebben :p vinden wij natuurlijk niet erg dat het er zo in staat maar misschien is het een idee om de volgende keer de stats van de oorlog aan 1 van de spelers te vragen? Dat geeft van zoon oorlog toch een realistischer beeld.

Aangezien para. sinds ik het interview gedaan heb wel 3x van naam is gewisseld loopt het wat vreemd door elkaar heen met de namen Choice, Natoer en Para maar ik ben blij dat het artikel alsnog gepost is. Dan is mijn schrijven niet voor niks geweest.

Mocht je ons in de toekomst nog wat willen vragen of wat informatie nodig hebben dan houd ik me aanbevolen.

Nuja, deze week komt er niks over de oorlog. Waarom niet? Ik heb gewoon simpelweg geen tijd. Ik heb voor deze week een wereld volgens... gepland.
Als er nog een zoiets gebeurd dan kan je me er gerust op wijzen. Ik heb momenteel nogal wat aan mijn hoofd ;)
 
Bovenaan