Tribalwars weekblad

DeletedUser52564

Guest
lol een beetje triest dat jonnie niet eens gereageerd heeft. Je zou toch zeggen je dat met 5 man wel tijd over hebben om een paar pms te beantwoorden.
 

DeletedUser50540

Guest
lol een beetje triest dat jonnie niet eens gereageerd heeft. Je zou toch zeggen je dat met 5 man wel tijd over hebben om een paar pms te beantwoorden.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het bericht over het TWw gezien hebt, ik heb ook een reactie achtergelaten.
Jammer genoeg de dag erop geen tijd gehad.

Het liefst had ik mij zegje ook even willen doen.
Volgende keer beter :p.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het bericht over het TWw gezien hebt, ik heb ook een reactie achtergelaten.
Jammer genoeg de dag erop geen tijd gehad.

Het liefst had ik mij zegje ook even willen doen.
Volgende keer beter :p.

Geloof me je krijgt je kans nog wel ;) Ik heb nog enkele ideeën klaar staan die ik in het kort ga uitvoeren ;)
 

DeletedUser55041

Guest
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het bericht over het TWw gezien hebt, ik heb ook een reactie achtergelaten.
Jammer genoeg de dag erop geen tijd gehad.

Het liefst had ik mij zegje ook even willen doen.
Volgende keer beter :p.

Hoeft niet hoor. Bedenk maar vast een goed verhaal om uit te leggen hoe het kan dat jullie een aanvalbare ban hebben gekregen. Dat interresseert de wereld meer als jouw mening over het accie jonnie die je een tijd in de steek heb gelaten...

Ik vindt het allemaal wel heel toevallig.. Zone banned en jon reinnie en do weer terug en fulltime spelen.. Ik zal maar niet zeggen wat ik daarvan vindt..
 
Bovenaan