Tribalwars weekblad

DeletedUser

Guest
Ik bezit geen account, maar weet wel het fijne van de wereld. Stuur maar naar mijn AF-account en dan beoordeel ik of ik er iets mee kan.

Als je het niet erg vind pas ik de vragen even aan zodat je erop kan antwoorden zonder een account te hebben :)
 

DeletedUser

Guest
Wat is je spelernaam, dan stuur ik de vragen door.



Ik ben helemaal niet inactief. Integendeel ;). Ik heb alleen een beetje pech gehad met de contactpersonen. En zit een beetje vast met de ideeën :)

Jammer om te zien dat het stuk wat ik geschreven heb voor je (aan de hand van jou vragen) en de tijd die ik er in heb gestoken nog niet zijn verwerkt in een artikel... We zijn inmiddels 2 uitgaves verder. Ik wil niet de vervelende pinas uit gaan hangen maar als je mensen die de tijd voor je nemen om je vragen uitgebreid te beantwoorden vervolgens laat zitten door geen artikel te schrijven dan zijn de keer daarop dat je vragen stelt waarschijnlijk ook niet geïnteresseerd in het beantwoorden er van.
 

DeletedUser

Guest
Jammer om te zien dat het stuk wat ik geschreven heb voor je (aan de hand van jou vragen) en de tijd die ik er in heb gestoken nog niet zijn verwerkt in een artikel... We zijn inmiddels 2 uitgaves verder. Ik wil niet de vervelende pinas uit gaan hangen maar als je mensen die de tijd voor je nemen om je vragen uitgebreid te beantwoorden vervolgens laat zitten door geen artikel te schrijven dan zijn de keer daarop dat je vragen stelt waarschijnlijk ook niet geïnteresseerd in het beantwoorden er van.

Hoi -Turgon-,

Ik kan je vele excuses geven waarom ik het niet heb gedaan, maar dit ga ik niet doen. Maar het stond inderdaad nog op het menu om te doen. Ik verzeker je dat het er deze week in komt!
 

DeletedUser

Guest

Al snel volgden er enkele aanmeldingen, en hier hebben we een klein overzichtje van wie zich allemaal had ingeschreven.

“;- Mezelf voor het idee.
Door Insane in the membrane.
- Para. voor het clearen van mikenummerzoveel.
Door evil til.

- Howdoyoumeanownt om het terug spelen van TribalWars (op handvat).
Door Howdoyoumeanownt.

- Para. voor het organiseren van OSD.
Door dacure.

- Benny6Max voor ODD en toch bijna geen dorpen verliezen.
Door dacure.

- Heulsen omdat hij elke week een TWw-artikel schrijft.
Door Heulsen.

- Insane in the membrane met rang 1 ondanks puntenaftrekken.
Door Sky arragon.

- Helmet voor zijn Mooi cluster en OD boost.
Door pinguinz.

- Rover-record op tw.nl van Insane in the membrane.
Door Black-jackie

- Para. voor het samenwerken (en de vele banns).
Door raider x.

- Mikenummerzoveel voor z'n moed om te blijven doorspelen na een massa.
Door baby buns.”
 

DeletedUser

Guest
Hoi -Turgon-,

Ik kan je vele excuses geven waarom ik het niet heb gedaan, maar dit ga ik niet doen. Maar het stond inderdaad nog op het menu om te doen. Ik verzeker je dat het er deze week in komt!

(van onder naar boven)

-Turgon- op 30.04. om 22:25 uur
Alright dan ben ik benieuwd naar het artikel volgende week ;)
AlexanderII op 30.04. om 22:24 uur
Het is trouwens niet hun schuld dat ik niks heb gehad. Heb alleen wat gehad van Schedel, maar dat is wat te weinig om alles te posten. Volgende week komt is zonder probleem ;)
-Turgon- op 30.04. om 22:21 uur
pffffttt, we krijgen inmiddels nieuwe aanvallen dus tegen de tijd dat dat artikel er is zitten we al midden in een nieuw gevecht.

Maargoed dan weet ik dat, bedankt voor je snelle antwoord.
AlexanderII op 30.04. om 22:14 uur
Heb nog niks van Para. dus zal voor volgende week zijn ;)

Die garantie heb je al eens gegeven :p maargoed nevermind.
 

DeletedUser

Guest
Hoi hoi..

Ik heb wel een ideetje om over te schrijven..

Interview Bwr enz.. over waarom ze perse de wereld willen beindigen, aan de leiders en aan de spelers zelf hoe ze er over denken..

Ben eigenlijk best benieuwd waarom die stakkers perse deze wereld willen verpesten..!
 

DeletedUser

Guest
moet je eerst een speler vinden die actief is om de vragen te beantwoorde
 

DeletedUser

Guest
Hoi hoi..

Ik heb wel een ideetje om over te schrijven..

Interview Bwr enz.. over waarom ze perse de wereld willen beindigen, aan de leiders en aan de spelers zelf hoe ze er over denken..

Ben eigenlijk best benieuwd waarom die stakkers perse deze wereld willen verpesten..!

Zou het graag doen. Maar ik vrees dat er niet veel medewerking zal zijn...
 

DeletedUser57892

Guest
Kan je het proberen en anders mag je ze belachelijk maken op het AF altijd leuk ;)
 
Bovenaan