Tribalwars Weekblad W21

DeletedUser

Guest
Farmen = saai
Deffen is irritant
Clears versturen = vermoeiend maar resultaat geeft hoop :p

Farmen = saai
Deffen = saai
Aanvallen = saai

Daarnaast kan ik gewoon posten wanneer ik het wil en is het geen probleem als ik een week geen zin heb :)
 

DeletedUser58227

Guest
Het is idd allemaal saai, op de een of andere manier blijft het spel in geheel toch leuk :eek:
 

DeletedUser

Guest
TW is als het bekijkt echt een kutspel met speertjes en zwaardjes enz. Ik bedoel WTF, waarom speel ik dit?
Maar het is ook fucking verslavend.
 

DeletedUser57071

Guest
TW is als het bekijkt echt een kutspel met speertjes en zwaardjes enz. Ik bedoel WTF, waarom speel ik dit?
Maar het is ook fucking verslavend.

Het is meer ik wil winnen :p en dat maakt het verslavend ;)

En het sociaale gedeelte. maakt het vooral leuk.
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat leuk is aan TW is je vijandjes zien verliezen en ze daarna inmaken @af :D

Het is meer ik wil winnen :p en dat maakt het verslavend ;)

En het sociaale gedeelte. maakt het vooral leuk.

Ja is waar. De drang om beter te zijn, iemand in te maken en inderdaad het sociale aspect. Zonder de "interessante" msn & skype-gesprekken zou TW ook wat minder aantrekkelijk zijn voor spelers :D
 

DeletedUser61408

Guest
De eerste afwijzing is binnen :(
3 spelers hebben toegezegd, twee hebben al reeds iets ingediend.
 

DeletedUser61408

Guest
Farmy, ik weet het niet. Ik kan onmogelijk voorspellen tegen wanneer uitgave 200 zal uitkomen, maar de kans zit er zelf in van niet, omdat men het twweekblad helemaal gaat veranderen. Als dat gebeurt komen die stukjes er sowieso in, maar op een andere manier. Hoe, wie en wat weet ik zelf niet. We zullen geduld moeten hebben :p
 
Bovenaan