Tribalwars vs Boosterwars?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser75149

Guest
Klopt. ik ga met anderen van de stam mijn tijd ook beter besteden. Leuke spelletjes spelen ipv van TW.
en verkeerde conclusies? Nee hoor. TW loopt op zijn eind.
Kom zelf maar dan met betere oplossingen als je het zo goed weet.

Rustig maar Beerje. Domme vragen en opmerkingen bestaan niet. Domme antwoorden wel. Ik ben ook gestopt om die idiote PP handel. Welk ander spel speel je? Misschien is het ook wat voor mij?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Toch grappig hoe sommige figuren een bord voor de kop hebben.
Tuurlijk kun je geen voorstander zijn van pp functies dat ben ik opzich ook niet, maar inplaats van inzichtloos allerlij verkeerde conclusies te trekken en alleen maar te blijven roepen dat alles slecht is zou je beter je tijd besteden aan een oplossing of je gewoon stil houden want hier hebben we helemaal niks aan.

Tijd besteden aan een oplossing is zinloos, want alle ideëen zullen tw minder geld opleveren en die worden dus van tafel geveegd.

Bovendien heeft Poo al gezegd dat de eerste pp-loze wereld, zoals 50, wereld 100 zal zijn.
 
Reactiescore
24
Ik ben het hier mee eens, maar ik snap niet zo goed het idee achter dit topic. Tuurlijk er zijn teveel boosters in het spel en verliest daarmee enig uniekheid dat het nog had. Maar als je deze boosters weghaalt zit je nog steeds met k.. werelden?

Opzich doordat er geen boerlimiet meer is zou je wel boosters kunnen stacken, ware het niet dat de werelden wel extreem veel kleiner zijn geworden en daardoor de stacks ook. En tja als men het principe van stacks zou begrijpen zou je ook weten dat elke deff extra, een nog veel grotere hoeveelheid clears blokt. Wat dat betreft zijn boosters dus een beetje OP voor de aanvaller iets dat wel in het verleden ook al is aangekaart, de ongelijkheid tussen aanvaller en verdediger. Dan waren boosters dus leuker en nuttiger toen de werelden nog groot waren.

Maarja dat is een conclusie waar je niet echt veel aan gaat hebben, dus daarom zie ik het nut niet omdat ze deze toch niet weghalen.
 
Reactiescore
1.139
en verkeerde conclusies? Nee hoor. TW loopt op zijn eind.

Tw loopt op zijn eind maar de pp functies zijn in dat opzicht juist een positief effect die remmen dat af ;)

Kom zelf maar dan met betere oplossingen als je het zo goed weet.
Ik zeg niet dat ik de oplossing weet ik zeg dat het zinloos is om alleen maar te roepen dat iets slecht is.
 

DeletedUser75149

Guest
Tw loopt op zijn eind maar de pp functies zijn in dat opzicht juist een positief effect die remmen dat af ;)

En dan heeft Korpbeer een bord voor haar hoofd?. Ik ben het wel met haar eens dat die PP-handel een hele negatieve invloed heeft op het spel.
Maar het heeft inderdaad geen zin om dat te roepen want die handel zal wel blijven zolang het spel nog bestaat.

Advies aan beertje: Maak je PP op en stop gewoon met het spel. Het is de ergernis niet meer waard
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76439

Guest
Ik zag dat het nieuwe event ook alleen met PP kan worden gespeeld?

Dat is niet zo.
icon_currency.png
450 Banieren al zonder pp te gebruiken.
 

DeletedUser76439

Guest
Ook zonder pp? Ben tevreden dat er geen ranglijst is voor het evenement. Ik ben er dus nog niet achter hoe je dit best speelt. Gelukkig duurt het evenement nog even. Leuk evenement. Het is niet zomaar wat klikken, er moet nagedacht worden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb nu 5600 en een keer een rondkje bijegkocht. Is dat veel of weinig of normaal? :p
 

DeletedUser69459

Guest
Sinds wanneer zijn we dit beginnen tolereren? We hebben net een event gehad en nu is er weeral 1. Moet het permanent zijn dat ik moet clearen tegen bonussen van 45% en 60% bonussen? :eek:
 

DeletedUser76439

Guest
icon_currency.png
5.050 Banieren woensdag 950+ 300 donderdag 2*950 vandaag 2*950

Zonder pp 1 aanval op woensdag na 22:00.

Dom van mij om dit te posten nu weet iedereen dat ik niet ol ben na 22:00.

Max zonder pp zou 6.650 Banieren zijn. (als ik me niet vergis.)

Voegt 10% van je Opslagplaats inhoud aan grondstoffen toe aan al je dorpen.

icon_currency.png
2.500 Banieren


+30% houtproductie
+30% leemproductie
+30% ijzerproductie

Looptijd: 48:00:00

Toegepast op: Alle dorpen

icon_currency.png
4.500 Banieren

Moet nog berekenen wat voor mij het voordeligste zal zijn. Je moet je niet ongerust maken dat ik een verdediging boots zal nemen.

Edit
icon_currency.png
10.750 Banieren op 27/03 12:00 zonder pp gebruik. Er was meer te halen maar heb voor de nachtrust gekozen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76647

Guest
Toch grappig hoe sommige figuren een bord voor de kop hebben.
Tuurlijk kun je geen voorstander zijn van pp functies dat ben ik opzich ook niet, maar inplaats van inzichtloos allerlij verkeerde conclusies te trekken en alleen maar te blijven roepen dat alles slecht is zou je beter je tijd besteden aan een oplossing of je gewoon stil houden want hier hebben we helemaal niks aan.
Clown... de oplossing ligt voor de hand, meer aan de community denken en hun stem ipv hun eigen portemonnee ... moet wel leuk blijven he ^^

Maar daar hoor ik @Poo. en @Duckje weinig over. w53 zal ook mijn laatste wereld zijn, moeten ervaren mensen bijna in gaan huren met PP om ze terug TW te laten spelen o_O

Misschien een leuke nieuwe update?
 
Reactiescore
1.139
Het probleem is niet de premium functies maar dat het spel gewoon ouderwets is in verhouding met de nieuwere spellen.
Die premium functies(events) maken het voor nieuwere spelers juist interessanter en dat snappen ze iig nog.
En wat duckje en poo betreft die hebben 0,0 invloed op die premium functies.
Ideeën om het spel weer moderner te maken zijn de enige optie maar ik vrees dat het niet meer gaat lukken om tw weer echt populair te krijgen.
Het moet gewoon een stuk sneller worden kleinere boer capiciteiten zo dat je maar 2 dagen bouwt inplaats van 2 weken.
Minder dorpen beheren dus een ander systeem van veroveren/ eindoverwinning.
Eenvoudigere en modernere gevecht systemen (maar dat zullen de hardcore spelers weer minder waarderen).
Maar waarschijnlijk gaat dat nog niet genoeg zijn tenzij je zoveel gaat aanpassen dat je het niet echt meer tw kunt noemen maar het gewoon een ander spel word.
 

DeletedUser68950

Guest
TW2 heeft veel goede features en wat verbeterpunten, maar het probleem met tw2 is dat het teveel p2w is. Je kunt daar niet meer meedoen met de top zonder flinke sommen geld uit te geven, iets wat (nog) wel bij tribal wars kan. Er zat veel potentieel in TW2, maar de hebzucht van innogames heeft dat spel kapot gemaakt. Wat ik altijd zo mooi vond aan TW was dat je geld kon uitgeven en dat alles dan makkelijker en sneller gedaan kon worden zonder echt voordeel te krijgen. Zo een systeem zie je tegenwoordig eigenlijk nergens meer en jammer genoeg hier ook minder.
 
Bovenaan